Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Eftersom Kiwis tråd verkar ha blivit en diskussionstråd så lägger jag upp mina bilder här istället.
Vill ni fylla på med era egna bilder så är ni välkommna.
Och vill ni diskutera mässan så lär det finns andra trådar som berör det ämnet, denna tråd handlar om bilder från mässan.
Vill ni fylla på med era egna bilder så är ni välkommna.
Och vill ni diskutera mässan så lär det finns andra trådar som berör det ämnet, denna tråd handlar om bilder från mässan.
Bifogat
-
DSCF8378.jpg54.5 KB · Visningar: 140 -
DSCF8396.jpg78.6 KB · Visningar: 221 -
DSCF8393.jpg84.9 KB · Visningar: 140 -
DSCF8391.jpg73.2 KB · Visningar: 78 -
DSCF8390.jpg107.2 KB · Visningar: 122 -
DSCF8387.jpg85.3 KB · Visningar: 118 -
DSCF8384.jpg79.2 KB · Visningar: 177 -
DSCF8379.jpg68.5 KB · Visningar: 222


