Bilder från Kinnekulle 1/8!!!

Nitrous skrev:
Nu finns massor av bilder i lågupplöst format upplagda på www.actionpics.se /Nitrous
Är det dig jag jagar?

DSC_5557.jpg

essey skrev:
Jag är lite fundersam över hur man beställer och pris på era bilder? Hittade ett par som jag kan tänka mig att köpa.. :va

Kostar inget just nu, skicka ett mail till kontaktuppgiften på sidan så löser det sig.

/Nitrous

#Olsson# skrev:
Jag vill ha 4 bilder. Men kräver att få betala :fatta! Kan man få betala? Snälla ! :D

Ta bra betalt, jag får 1000:- för DVD´n. :D
Bilderna ni tog är klart bra, men jag undrar vart jag är? :( Så många bilder, men jag är inte med någon stans. Kanske ska träna lite mer på att få ut rumpan & knäet. :)

Fazer skrev:
Bilderna ni tog är klart bra, men jag undrar vart jag är? :( Så många bilder, men jag är inte med någon stans. Kanske ska träna lite mer på att få ut rumpan & knäet. :)

Räcker det inte med att du är med på film :fatta! :tungan

Fazer skrev:

Tror inte det räcker. Det måste till drastiska grejer. Vad jag vet, när fotograferna hör dig komma runt hörnet - passar de på att byta minneskort. :hihi

#Olsson# skrev:
Tror inte det räcker. Det måste till drastiska grejer. Vad jag vet, när fotograferna hör dig komma runt hörnet - passar de på att byta minneskort. :hihi

5000:- är priset NU! :mad:

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard