Bilder från Kinnekulle 1/8!!!

Nitrous skrev:
Nu finns massor av bilder i lågupplöst format upplagda på www.actionpics.se /Nitrous
Är det dig jag jagar?

DSC_5557.jpg

essey skrev:
Jag är lite fundersam över hur man beställer och pris på era bilder? Hittade ett par som jag kan tänka mig att köpa.. :va

Kostar inget just nu, skicka ett mail till kontaktuppgiften på sidan så löser det sig.

/Nitrous

#Olsson# skrev:
Jag vill ha 4 bilder. Men kräver att få betala :fatta! Kan man få betala? Snälla ! :D

Ta bra betalt, jag får 1000:- för DVD´n. :D
Bilderna ni tog är klart bra, men jag undrar vart jag är? :( Så många bilder, men jag är inte med någon stans. Kanske ska träna lite mer på att få ut rumpan & knäet. :)

Fazer skrev:
Bilderna ni tog är klart bra, men jag undrar vart jag är? :( Så många bilder, men jag är inte med någon stans. Kanske ska träna lite mer på att få ut rumpan & knäet. :)

Räcker det inte med att du är med på film :fatta! :tungan

Fazer skrev:

Tror inte det räcker. Det måste till drastiska grejer. Vad jag vet, när fotograferna hör dig komma runt hörnet - passar de på att byta minneskort. :hihi

#Olsson# skrev:
Tror inte det räcker. Det måste till drastiska grejer. Vad jag vet, när fotograferna hör dig komma runt hörnet - passar de på att byta minneskort. :hihi

5000:- är priset NU! :mad:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...