sandstream
Guest
Det är dem som finns till salu, jag har mailat med Jonas.flugan skrev:Så hur vet man vad för bilder som finns att beställa? Är det dem som finns på www.kinnekulle.sen som är till salu eller sitter du på fler bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är dem som finns till salu, jag har mailat med Jonas.flugan skrev:Så hur vet man vad för bilder som finns att beställa? Är det dem som finns på www.kinnekulle.sen som är till salu eller sitter du på fler bilder?
sandstream skrev:Det är dem som finns till salu, jag har mailat med Jonas.
sandstream skrev:Det är dem som finns till salu, jag har mailat med Jonas.
Penguin skrev:Det kommer nog upp fler bilder vartefter grabbar. Jonas har säkert ett dagtidsjobb att sköta också.....
Då måste Jonas ha varit lite otydlig i sina mail till mig då jag tolkade det som att de 83 som ligger där nu var de som fanns.Penguin skrev:Det kommer nog upp fler bilder vartefter grabbar. Jonas har säkert ett dagtidsjobb att sköta också.....
sandstream skrev:Då måste Jonas ha varit lite otydlig i sina mail till mig då jag tolkade det som att de 83 som ligger där nu var de som fanns.
Hur som helst har jag beställt ett A4 på mig själv så att jag kan sitta och njuta i vinter över hur snygg jag är när ingen ser hur jag ser ut under hjälm och skinnställ![]()
kinnekulle foto skrev:Jag kanske var lite otydlig, vad jag menade var att jag inte hade fler bilder på just dej.
Hur som helst fler bilder finns, en ny laddning kommer upp i kväll/natt.
/Jonas
Okidoki!kinnekulle foto skrev:Jag kanske var lite otydlig, vad jag menade var att jag inte hade fler bilder på just dej..../Jonas
Caffe skrev:mr Kinnekulle, dina bilder var inte helt fy skam heller, ska nog beställa en eller två när du fått upp allt.![]()
flugan skrev:Var hawaii-skjortan en instruktörsväst eller bara kul?
Nitrous skrev:Det är en ploj-grej, instruktörer åker inte i skjorta
![]()
Fast nästa gång kanske vi ska ta med en blommig eller rutig till Penguin och se vilken respekt han får...![]()
/Nitrous
Penguin skrev:En rosablommig skjorta skulle banne mig inte vara fel alltså!![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |