Bilder från Kinnekulle 1/8!!!

Konstigt att han säger att det finns bilder på hawaii-skjortan då, när det inte finns på sidan, så mao. så håller han på en hel del bilder?!

sandstream skrev:
Det är dem som finns till salu, jag har mailat med Jonas.

Det kommer nog upp fler bilder vartefter grabbar. Jonas har säkert ett dagtidsjobb att sköta också.....

Riktigt fina foton Penguin :tummenupp

mr Kinnekulle, dina bilder var inte helt fy skam heller, ska nog beställa en eller två när du fått upp allt. :)

Inte lätt att identifiera sig själv för övrigt när man har rödvit hoj och svart hjälm :hihi en inte helt ovanlig kombo. Tur jag hade mina nya gula fina kraschpuckar.

Tjoffe, hitta du din förlorade puck sen då?

Penguin skrev:
Det kommer nog upp fler bilder vartefter grabbar. Jonas har säkert ett dagtidsjobb att sköta också.....
Då måste Jonas ha varit lite otydlig i sina mail till mig då jag tolkade det som att de 83 som ligger där nu var de som fanns.

Hur som helst har jag beställt ett A4 på mig själv så att jag kan sitta och njuta i vinter över hur snygg jag är när ingen ser hur jag ser ut under hjälm och skinnställ :tungan

sandstream skrev:
Då måste Jonas ha varit lite otydlig i sina mail till mig då jag tolkade det som att de 83 som ligger där nu var de som fanns.

Hur som helst har jag beställt ett A4 på mig själv så att jag kan sitta och njuta i vinter över hur snygg jag är när ingen ser hur jag ser ut under hjälm och skinnställ :tungan

Jag kanske var lite otydlig, vad jag menade var att jag inte hade fler bilder på just dej.

Hur som helst fler bilder finns, en ny laddning kommer upp i kväll/natt.

/Jonas

Det låter kanon det! :tummenupp

kinnekulle foto skrev:
Jag kanske var lite otydlig, vad jag menade var att jag inte hade fler bilder på just dej.

Hur som helst fler bilder finns, en ny laddning kommer upp i kväll/natt.

/Jonas

Caffe skrev:
mr Kinnekulle, dina bilder var inte helt fy skam heller, ska nog beställa en eller två när du fått upp allt. :)

Till er som funderar som Caffe ovan, så kan jag meddela att jag köpte bilder av Jonas på Kinnekulle Foto i fjol, och blev mycket nöjd. :tummenupp

flugan skrev:
Var hawaii-skjortan en instruktörsväst eller bara kul?

Det är en ploj-grej :yoparty , instruktörer åker inte i skjorta :fatta!

Fast nästa gång kanske vi ska ta med en blommig eller rutig till Penguin och se vilken respekt han får... :hihi

/Nitrous

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...