Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:Mr K lovade att bli fullast på festen o det lyckades han med tycker jag!
ktmjacke skrev:Missade oxå att det var en till gammal timråbo där.Eller??? Minns inte att jag pratade med dig iaf![]()
Tack för en trevlig kväll iaf,kul o få ansikten till en del avatarer oxå.![]()
Angående "våga böga,snopp e gott-tröjan" så hann jag ha den på mig i en kvart ungefär,sen var det budgivning på den,men jag insåg ju ganska kvickt att den var som gjord för von vettet så han fick den av mig![]()
Syftade på mig själv då.Gjorde 19 år i timrå vettu.Ullis skrev:En till? Du med eller fanns det fler där?
Har nog missat dej & x-antal andra med.
Vet inte vad det är, men när man festar med sporthojsfolk så blir fyllan modell aprak![]()
Någon fler som lyckats![]()
Depåbitchen skrev:Jag hittade den här mannen kl 0715 i söndags morse i korridoren på Kvibergs vandrarhem. Det måste ha varit en bra fest!![]()
Ullis skrev:Hahahaha.....de e ju Lindén. Enligt grabbarna kröp han in kl 8 eller 9 på morgon till sin säng.
Noop, sånt gör inte jag ....Maverick_ou812 skrev:Kräkit på den?![]()
wonderwizard skrev:Utan tröja !! det e ju som vanligt då asså..![]()
Party = Tröjja avTERMINATOR skrev:du har väl aldrig tröja på dej när du krökar, det hade du inte i sommras heller
Jag håller nog med Kakan ......Blondie skrev:Mr K lovade att bli fullast på festen o det lyckades han med tycker jag!
Json ....Kakan skrev:men det kan han inte ha vare...grabben i baren som sov måste ha slage MrK
![]()
Mr K skrev:Noop, sånt gör inte jag ....
Party = Tröjja av
Jag håller nog med Kakan ......
Json ....
Vi delade rum. När vi vaknade så undrade vi vem av oss som betalade taxin ...... eller åkte vi inte taxi ..... vet inte .... kanske ...
jo ..... men det medför inte med säkerhet att vi gick ..... som sagt ... vi vet ej .....Kakan skrev:hade inte ni gångavstånd till er boende
![]()
Usch ta bort!Depåbitchen skrev:Jag hittade den här mannen kl 0715 i söndags morse i korridoren på Kvibergs vandrarhem. Det måste ha varit en bra fest!
Har ju även en fin bild på en ngt trött "bartender" dagen efter.![]()
Lindén skrev:Usch ta bort!
Har ont i nacken ännu!
Depåbitchen skrev:Har ju även en fin bild på en ngt trött "bartender" dagen efter.![]()
Mr K skrev:jo ..... men det medför inte med säkerhet att vi gick ..... som sagt ... vi vet ej .....![]()
Mr K skrev:jo ..... men det medför inte med säkerhet att vi gick ..... som sagt ... vi vet ej .....![]()
LysandeMagnus skrev:Hade inte vi i lokalbefolkningen styrt upp taxi'n så hade ni inte kommit till hotellet![]()
Taxi gubben var helt säker på att han skulle till andra sidan stan och inte till F1
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |