Bilder från Falun 30/8 Street race.

Påhlgren skrev:
du ser... det straffar sig att flytta från dom djupa fina skogarna!!!!! :7peta

Ja faan nu är man bosatt i småland i 4 år framåt. Men nog skall jag allt upp och husera i falun på sommrarna :4skrika

skoteridioten skrev:
Fy faan! Varför åkte man hem innan det hela var klart för!?! Jävla helvetes skit... =P

Men oj var silver zx12an gick!

Precis min åsikt!! VARFÖR TÄNKTE JAG PÅ DEN JÄVLA KÖN FÖR?? "Måste nog dra mig hemåt nu så jag slipper fastna i en jätte-kö sen" ARRRRRRGHHHH! :mad:

Fast jag var mer impad av Orangea (hur fan stavas det?) Nova -65'an

chevafantast skrev:
Precis min åsikt!! VARFÖR TÄNKTE JAG PÅ DEN JÄVLA KÖN FÖR?? "Måste nog dra mig hemåt nu så jag slipper fastna i en jätte-kö sen" ARRRRRRGHHHH! :mad:

Fast jag var mer impad av Orangea (hur fan stavas det?) Nova -65'an

han från Avesta som är garagegranne med Bäckis?

Var nyss ute på en välbehövlig stärkande motardtur med en CRF 450-kompis (jonas47 fick inte vara med för han sitter hemma och säger snälla saker till sin flickvän). Såg att mitt däck behöver bytas snart också, men jag vill ha Michelin Pilot Sport. Har ni sådana också?

hp skrev:
Var nyss ute på en välbehövlig stärkande motardtur med en CRF 450-kompis (jonas47 fick inte vara med för han sitter hemma och säger snälla saker till sin flickvän). Såg att mitt däck behöver bytas snart också, men jag vill ha Michelin Pilot Sport. Har ni sådana också?

HA HA HA HA HA
Jonas, du är töntig!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

Nope, inga fler mopeddäck finns på lager... Dunlop & Pirelli är de märken jag kan greja bra pris på.

Är det vinter hemma än?

Jag kastade husa tankarna på hyllan och har nu en duke2:a MOD -02 I GARAGET. kÖRDE FRÅN NORRKOPING TILL JÖNKÖPING jävla caps lock. En nätt sträcka på 17 mil fy faan, har aldrig längtat efter r1:an så mycket. Sus och brus och skak och durr.
Det blir nog max 10 mil på denna. //Johan W :rock

Totto skrev:
HA HA HA HA HA
Jonas, du är töntig!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D

HAHAHAH Totto det va ju du som uppfan det där med att säga fina saker till flickvännen :fakta

Och hp lite mer stil på dig du ligger ju med alla knasgökars som finns:)

jonas47 skrev:
HAHAHAH Totto det va ju du som uppfan det där med att säga fina saker till flickvännen :fakta

Och hp lite mer stil på dig du ligger ju med alla knasgökar som finns:)
.....men jag säger inte snälla saker i samma omfattning som du... :fakta Snart får hon skavsår i öronen av alla fina ord... :D

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd