Bilder från Falun 30/8 Street race.

jonas47 skrev:

nej, jag har inte njursten :crash
ska chacka riktig hoj...... rrrraaaaddd 4:a!!!!
jag gillar att varva :whip
 
har inte du/ni några bilder från racet?????
 
Påhlgren skrev:
skulle inte ni göra klart filmen idag??????

HAr inte hör något men jag hoppas det blir i dag!!
Min sadel är på lagning hoppas på att få den idag.
Blir åkning i vilket fall
 
Är det någon ide att lägga in fler bilder på denna sönder spammade tråd ? (jag har fler bilder)
 
Det tog ett j*vla tag och få in bilderna, men här ligger dom. :mad:
Var tvugen att sänka upplösningen på ett par bilder.


Streetracing i Falun 30/8-03

Kanske får in någon mer sedan. Vi får se.
 
andersbrink skrev:
Hoppas det finns nån bild på min 201-meters burnout mot Bjurström.

Tyvärr inte på körningen.

img3f56dd130f21d-thumb.jpg

Men du ser snabb ut redan från start. :bow
 
jonas47 skrev:
Hört att det blir flygrakan borlänge imorgon stämmer det?

Ingen aning.. Jag jobbar. Så om det är filmning du menar så blir det nästa vecka (v47). Nån kväll jag vet inte vilken.
 
Ylle skrev:
Ingen aning.. Jag jobbar. Så om det är filmning du menar så blir det nästa vecka (v47). Nån kväll jag vet inte vilken.

ok! sägtill när det blir. Vi drar till Flygrakan i borlänge imorgon i vilket fall, Skulle va kul om fler kom även BIRE o grabbarna.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top