Påhlgren skrev:du ser... det straffar sig att flytta från dom djupa fina skogarna!!!!!![]()
Ja faan nu är man bosatt i småland i 4 år framåt. Men nog skall jag allt upp och husera i falun på sommrarna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Påhlgren skrev:du ser... det straffar sig att flytta från dom djupa fina skogarna!!!!!![]()

skoteridioten skrev:Fy faan! Varför åkte man hem innan det hela var klart för!?! Jävla helvetes skit... =P
Men oj var silver zx12an gick!
chevafantast skrev:Precis min åsikt!! VARFÖR TÄNKTE JAG PÅ DEN JÄVLA KÖN FÖR?? "Måste nog dra mig hemåt nu så jag slipper fastna i en jätte-kö sen" ARRRRRRGHHHH!
Fast jag var mer impad av Orangea (hur fan stavas det?) Nova -65'an
Bire skrev:Hehe, it aint over until the fat lady sings..![]()
hp skrev:Var nyss ute på en välbehövlig stärkande motardtur med en CRF 450-kompis (jonas47 fick inte vara med för han sitter hemma och säger snälla saker till sin flickvän). Såg att mitt däck behöver bytas snart också, men jag vill ha Michelin Pilot Sport. Har ni sådana också?

Ja det är en riktig nörd den där Jonas....Totto skrev:HA HA HA HA HA
Jonas, du är töntig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sEiKo skrev:han från Avesta som är garagegranne med Bäckis?
Påhlgren skrev:ärfet ingen som har mer bilder från racet??????
Totto skrev:HA HA HA HA HA
Jonas, du är töntig!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.....men jag säger inte snälla saker i samma omfattning som du...jonas47 skrev:HAHAHAH Totto det va ju du som uppfan det där med att säga fina saker till flickvännen![]()
Och hp lite mer stil på dig du ligger ju med alla knasgökar som finns![]()
Snart får hon skavsår i öronen av alla fina ord... hp skrev:.....men jag säger inte snälla saker i samma omfattning som du...Snart får hon skavsår i öronen av alla fina ord...
![]()
Och ändå är bilden tagen 7:00. Du skulle se mig 5:30 när klockan ringer.Påhlgren skrev:fan tobbe... va pigg du ser ut att vara på din sida!!!![]()

Påhlgren skrev:fan tobbe... va pigg du ser ut att vara på din sida!!!![]()
Ta mig oxå då..jonas47 skrev:Ha Påhlgren nu tar jag dig på 200 meter med husan![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |