Bilder från Barkarby S&S 080903

Satan i gatan vad snabb du var, hittade du någon bild som du tog med min glugg?
 
Det var snabbt !
Riktigt fina bilder också.

Grabben din verkade gilla "crossen" :)
 
Visst fick jag många bilder :tummenupp
Haha, kul o se dig Gubblasse, och ni andra som fotar, nu har jag nog koll på vem som är vem!
 

Bifogat

  • 067 (kopia).jpg
    067 (kopia).jpg
    85.1 KB · Visningar: 122
  • 110 (kopia).jpg
    110 (kopia).jpg
    85.9 KB · Visningar: 149
  • 140 (kopia).jpg
    140 (kopia).jpg
    84.3 KB · Visningar: 95
  • 152 (kopia).jpg
    152 (kopia).jpg
    99.2 KB · Visningar: 70
  • 155 (kopia).jpg
    155 (kopia).jpg
    133.5 KB · Visningar: 94
Visst fick jag många bilder :tummenupp
Haha, kul o se dig Gubblasse, och ni andra som fotar, nu har jag nog koll på vem som är vem!

Ser du fick en efterlängtad vattenpöls bild :tummenupp Kul o ses igen .
Mina bilder kommer nog imorrn
 
Last edited:
Haha, kul o se dig Gubblasse, och ni andra som fotar, nu har jag nog koll på vem som är vem!

Men det har inte jag... funderar fortfarande vem du är :va :)
Det var en svartklädd tjej som gick omkring med kamera, är det du?

Schysst bild när han wheelar i vattnet. Häftigt !
 
"Aha Gubblasse, ser att du har lekt lite vattenlek?"
jaa. det är lite skojsigt

vi får väl ta ett "lagfoto" nån dag...:) o presentera oss
 
När jag kom fram till barkarby hade jag punka på bakdäcket:gnissla så det blev inget köra för mig. Bara att ringa och tigga hämtning av en polare.
 
Mina bilder kommer så småning om .. har haft fullt upp med att återställa huvudsäkringarna som gått medans jag var borta ... kan iallafall tala om att dagens mest raderade människa borde vara Jolly (om jag sett rätt).

Här kommer iallafall några smakprov ...
sneak.jpg


peak.jpg


Resten kommer snart...



Trevligt att träffas Anna .. och snygga bilder ..
 
Last edited:
Men det har inte jag... funderar fortfarande vem du är :va :)
Det var en svartklädd tjej som gick omkring med kamera, är det du?

Schysst bild när han wheelar i vattnet. Häftigt !

Ja det var jag!
Ja kul o träffas allihopa, vad 17 ska vi fota sen då när sista barkis för sommaren varit :va
 
Lägger upp en minibild på posörernas posör P-G,,så somnar du lite bättre :tummenupp
 

Bifogat

  • posöör.JPG
    posöör.JPG
    62.2 KB · Visningar: 143
Ja det var jag!
Ja kul o träffas allihopa, vad 17 ska vi fota sen då när sista barkis för sommaren varit :va

Vi åker hem till Gubblasse & kör vattenlekar!!! :D

Nä för mig kommer det bli mkt crossbanan för att träna panorering!

Så ja efter snabbsyning så lyckades jag skrapa ihop ca 59st men det var inge roligt att fota idag! :huvet

Bilderna är direkt ifrån kameran då min dator fortfarande är trasig så ingen PS får köras på frugans dator! :)

http://tlphoto.zenfolio.com/p216516120/

Och ja ifall ni hittar en bild på er så får ni ladda ner den, säg gärna tack!
 
Tack, alla fotografer, för fina bilder! Kanon kul att fasta på någon också ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top