Jag knäppte en hel del bilder på avrostningen. Det blev i runda slängar 550 bilder och utan bearbetning (förutom att jag minskat ner storleken en del då vill säga) har jag slängt upp ett hundratal på min blogg - http://www.dablogg.se/?page_id=76
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt jobbat! Nästa gång får du vara med ute på banan...
Den där nya Yamaha r1:an verkar rostats av lite väl hårt![]()
Sinus,finns det nån chans att man kunde lägga vantarna på några ex av dina bilder? Försökte sno dom på din blogg,men det gick ju inte så bra![]()
Nja...det var ju mest dom bilderna på den där vråålsnygga nya R1:ansom var inressant för min del...skulle va kul å ha
Edit: Men iofs så kanske vi kan ta ett snack imorrn kväll om du ska med ut å köra?
Jag knäppte en hel del bilder på avrostningen. Det blev i runda slängar 550 bilder och utan bearbetning (förutom att jag minskat ner storleken en del då vill säga) har jag slängt upp ett hundratal på min blogg - http://www.dablogg.se/?page_id=76
Hur gick det för honom som vurpa?!![]()
Han verkade klara både sig själv och hojen över förväntan. Hörde även av en från SMC att det tydligen inte ens skulle bli någon självrisk genom att det just var ett SMC-arrangemang. I sådana fall kunde det inte gått mycket bättre.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |