Efter att jag kört mina två snigelpass i fredags förpassade jag mig till start/målrakan med kameran i högsta hugg och lyckades fånga några i R600 på deras eftermiddagspass.
Fotade även kvalen för std600 och R600 på lördagen när det var lungt i besiktningen.
Jag är ny på de här att fota förbipasserande plastraketer, så bilderna blev som de blev. Här kommer som sagt ett urval:
Fotade även kvalen för std600 och R600 på lördagen när det var lungt i besiktningen.
Jag är ny på de här att fota förbipasserande plastraketer, så bilderna blev som de blev. Här kommer som sagt ett urval:
Men det kunde ju gått värre.

