Bilder från Anderstorp

Några bilder till..

Har kikat lite till i kameran och hittat några bilder jag inte kan låta bli att lägga upp. Fotograf på de här tror jag är vår eminenta mekaniker Gurra H !

1. Vi har precis ljudmätt vår kära moderator! :)
2. R600 racet! (@flykay76: bilden kommer, fungerade inte att skicka nyss..)
3. Mera race!
4. Parc ferme i R600





edit: trött..
 

Bifogat

  • PICT0012 kopia.jpg
    PICT0012 kopia.jpg
    101.9 KB · Visningar: 82
  • PICT0022 kopia.jpg
    PICT0022 kopia.jpg
    107.6 KB · Visningar: 91
  • PICT0024 kopia.jpg
    PICT0024 kopia.jpg
    99.9 KB · Visningar: 46
  • PICT0031 kopia.jpg
    PICT0031 kopia.jpg
    120.7 KB · Visningar: 79
Last edited:
Det är ingen STD 600:a det är hans R1 superbike :mattias
 
nice Anneli sköna bilder o jag var med weeeee

Det enda som saknas nu är bilden från kraschen som någon fotograf tog men vet dock inte vem det var hehe
 
Anneli skrev:
Gör så du!
Om du undrar vilka miffon det var i Forden som försökte fota dig, så var det bara vi som förevigade din omtalade slipstreaming! :tungan

Ujjujj... Demeterar. Jag ligger aldrig i baksuget. Det måste varit nån annan...

förnekar. Bilden redigerad...

:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top