Bilder från Anderstorp

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Märsön
Hoj
Fireblade
Efter att jag kört mina två snigelpass i fredags förpassade jag mig till start/målrakan med kameran i högsta hugg och lyckades fånga några i R600 på deras eftermiddagspass.
Fotade även kvalen för std600 och R600 på lördagen när det var lungt i besiktningen.
Jag är ny på de här att fota förbipasserande plastraketer, så bilderna blev som de blev. Här kommer som sagt ett urval:
 

Bifogat

  • 5.jpg
    5.jpg
    89.5 KB · Visningar: 81
  • 42.jpg
    42.jpg
    92.7 KB · Visningar: 95
  • 46.jpg
    46.jpg
    95.4 KB · Visningar: 98
  • PICT0024 kopia.jpg
    PICT0024 kopia.jpg
    94 KB · Visningar: 125
  • PICT0030 kopia.jpg
    PICT0030 kopia.jpg
    94.6 KB · Visningar: 91
  • PICT0035 kopia.jpg
    PICT0035 kopia.jpg
    97.5 KB · Visningar: 101
Bilder Anderstorp

Jiippiii!

Jag är med på bild! (längst ner till vänster #76)

Kan du maila den till mig?! :pannkyss

Kristoffer
 
Fler träningsbilder från fredagen R600...
 

Bifogat

  • PICT0044 kopia.jpg
    PICT0044 kopia.jpg
    99.2 KB · Visningar: 57
  • PICT0043 kopia.jpg
    PICT0043 kopia.jpg
    93.9 KB · Visningar: 82
  • PICT0037 kopia.jpg
    PICT0037 kopia.jpg
    100.1 KB · Visningar: 71
  • PICT0047 kopia.jpg
    PICT0047 kopia.jpg
    96.7 KB · Visningar: 60
  • PICT0051 kopia.jpg
    PICT0051 kopia.jpg
    95.8 KB · Visningar: 74
  • PICT0052 kopia.jpg
    PICT0052 kopia.jpg
    93.3 KB · Visningar: 61
flykay76 skrev:
Jiippiii!

Jag är med på bild! (längst ner till vänster #76)

Kan du maila den till mig?! :pannkyss

Kristoffer


Du finns med på fler bilder vet jag efter att ha bläddrat igenom kameran igår. :tummenupp

Hur gick det med dig efter vurpan på racet? Låg två placeringar bakom och såg gnistregnet....
 
Penguin skrev:
Du finns med på fler bilder vet jag efter att ha bläddrat igenom kameran igår. :tummenupp

Hur gick det med dig efter vurpan på racet? Låg två placeringar bakom och såg gnistregnet....

Finns det nån bild på mig? vit/röd/silver/gul hoj. Jätte snygg är den :rolleyes:
 
Tre träningsbilder till, sen kval R600....
(det här kommer ta hundra år..)
 

Bifogat

  • PICT0018 kopia.jpg
    PICT0018 kopia.jpg
    90.3 KB · Visningar: 45
  • 54.jpg
    54.jpg
    90.7 KB · Visningar: 60
  • PICT0040 kopia.jpg
    PICT0040 kopia.jpg
    92 KB · Visningar: 62
  • PICT0010 kopia.jpg
    PICT0010 kopia.jpg
    90 KB · Visningar: 66
  • PICT0009 kopia.jpg
    PICT0009 kopia.jpg
    91.4 KB · Visningar: 93
  • PICT0002 kopia.jpg
    PICT0002 kopia.jpg
    90.2 KB · Visningar: 72
Penguin skrev:
Du finns med på fler bilder vet jag efter att ha bläddrat igenom kameran igår. :tummenupp

Hur gick det med dig efter vurpan på racet? Låg två placeringar bakom och såg gnistregnet....

Härligt!!! Du/ni får min mail på PM.

Jo det är rätt ok. Lite mörbulltad.... :hihi Men det kunde ju gått värre.
Synd, för det kändes som jag ökade för varje varv. Jag/vi? var ju ikapp klungan framför eller hur?!

Själv då? Vad blev du?

Kristoffer
 
Magnus skrev:
Finns det nån bild på mig? vit/röd/silver/gul hoj. Jätte snygg är den :rolleyes:

Håll till godo! Och creds till Anneli som fotat.
 

Bifogat

  • 35-2.jpg
    35-2.jpg
    79.8 KB · Visningar: 65
  • 35.jpg
    35.jpg
    89.5 KB · Visningar: 92
Mera bilder..



edit: Björn hann först..
 

Bifogat

  • PICT0013 kopia.jpg
    PICT0013 kopia.jpg
    91.4 KB · Visningar: 51
  • PICT0020 kopia.jpg
    PICT0020 kopia.jpg
    90.2 KB · Visningar: 41
  • PICT0025 kopia.jpg
    PICT0025 kopia.jpg
    92.7 KB · Visningar: 53
  • PICT0033 kopia.jpg
    PICT0033 kopia.jpg
    90.9 KB · Visningar: 50
  • PICT0029 kopia.jpg
    PICT0029 kopia.jpg
    91.5 KB · Visningar: 51
  • PICT0028 kopia.jpg
    PICT0028 kopia.jpg
    92 KB · Visningar: 70
Last edited:
flykay76 skrev:
Jo det är rätt ok. Lite mörbulltad.... :hihi Men det kunde ju gått värre.
Synd, för det kändes som jag ökade för varje varv. Jag/vi? var ju ikapp klungan framför eller hur?!

Själv då? Vad blev du?

Hade dig (mfl) en bit framför mig nästan hela racet och det blev en liten morot eftersom jag visste att du kvalat bättre än mig. Och när du kraschade så hade vi Zelin imellan oss. Följde honom in i mål och landade på 20:e plats.

Din landning såg hård ut kan man säga.... :död
 
Last edited:
Kvaaaaaaaaal!....
 

Bifogat

  • PICT0034 kopia.jpg
    PICT0034 kopia.jpg
    91.5 KB · Visningar: 37
  • PICT0037 kopia.jpg
    PICT0037 kopia.jpg
    91.2 KB · Visningar: 41
  • PICT0040 kopia.jpg
    PICT0040 kopia.jpg
    87.4 KB · Visningar: 42
  • PICT0083 kopia.jpg
    PICT0083 kopia.jpg
    89.2 KB · Visningar: 42
  • PICT0074 kopia.jpg
    PICT0074 kopia.jpg
    93.4 KB · Visningar: 45
  • PICT0061 kopia.jpg
    PICT0061 kopia.jpg
    98 KB · Visningar: 44
Några R600 till....
 

Bifogat

  • PICT0087 kopia.jpg
    PICT0087 kopia.jpg
    92.6 KB · Visningar: 35
  • PICT0088 kopia.jpg
    PICT0088 kopia.jpg
    93.2 KB · Visningar: 45
  • PICT0094 kopia.jpg
    PICT0094 kopia.jpg
    85.1 KB · Visningar: 43
  • PICT0095 kopia.jpg
    PICT0095 kopia.jpg
    92.2 KB · Visningar: 45
  • PICT0097 kopia.jpg
    PICT0097 kopia.jpg
    91.3 KB · Visningar: 50
  • PICT0102 kopia.jpg
    PICT0102 kopia.jpg
    92.2 KB · Visningar: 40
Några bilder från std 600...
 

Bifogat

  • PICT0119 kopia.jpg
    PICT0119 kopia.jpg
    90.9 KB · Visningar: 49
  • PICT0118 kopia.jpg
    PICT0118 kopia.jpg
    91.1 KB · Visningar: 53
  • PICT0117 kopia.jpg
    PICT0117 kopia.jpg
    90.6 KB · Visningar: 63
  • PICT0120 kopia.jpg
    PICT0120 kopia.jpg
    92.5 KB · Visningar: 47
  • PICT0121 kopia.jpg
    PICT0121 kopia.jpg
    90.8 KB · Visningar: 41
  • PICT0127 kopia.jpg
    PICT0127 kopia.jpg
    90.9 KB · Visningar: 61
Några till..
 

Bifogat

  • PICT0134 kopia.jpg
    PICT0134 kopia.jpg
    92.3 KB · Visningar: 51
  • PICT0133 kopia.jpg
    PICT0133 kopia.jpg
    94.9 KB · Visningar: 63
  • PICT0129 kopia.jpg
    PICT0129 kopia.jpg
    90.3 KB · Visningar: 44
  • PICT0136 kopia.jpg
    PICT0136 kopia.jpg
    94.8 KB · Visningar: 60
  • PICT0148 kopia.jpg
    PICT0148 kopia.jpg
    90.3 KB · Visningar: 52
  • PICT0150 kopia.jpg
    PICT0150 kopia.jpg
    93.1 KB · Visningar: 47
Kval...
 

Bifogat

  • PICT0154 kopia.jpg
    PICT0154 kopia.jpg
    91.2 KB · Visningar: 56
  • PICT0155 kopia.jpg
    PICT0155 kopia.jpg
    95.3 KB · Visningar: 52
  • PICT0160 kopia.jpg
    PICT0160 kopia.jpg
    91.4 KB · Visningar: 71
  • PICT0179 kopia.jpg
    PICT0179 kopia.jpg
    95.2 KB · Visningar: 45
  • PICT0178 kopia.jpg
    PICT0178 kopia.jpg
    92 KB · Visningar: 78
  • PICT0172 kopia.jpg
    PICT0172 kopia.jpg
    104.2 KB · Visningar: 60
Det här går trögt så nu ger jag upp!
PMa startnr i ovanstående klasser så kanske jag lägger upp fler.. :)

/Anneli
 

Bifogat

  • PICT0163 kopia.jpg
    PICT0163 kopia.jpg
    91.8 KB · Visningar: 42
  • PICT0186 kopia.jpg
    PICT0186 kopia.jpg
    91.6 KB · Visningar: 56
jorpes skrev:
Tack Anneli. Jag snor någon bild till hemsidan om du inte blir sur på mig...

Fina bilder...
MVH Jorpes


Gör så du!
Om du undrar vilka miffon det var i Forden som försökte fota dig, så var det bara vi som förevigade din omtalade slipstreaming! :tungan
 

Bifogat

  • jorpes 1.JPG
    jorpes 1.JPG
    103.7 KB · Visningar: 89
  • jorpes 2 kopia.jpg
    jorpes 2 kopia.jpg
    36.1 KB · Visningar: 87
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top