Bilder BB-Glassplundringsrunda lör 5 juli 2003

Relapse skrev:
BB visar Benkar hur fjortisbröst ser ut.

Jungfrututtar är det ;) Och bakom dom ett stycke BB airbags som gjorde att jag landade mjukt på asfalten :rock

Härliga bilder alla har lagt upp, synd att man missade åkningen.
Kenta, varför är din 400 naken?

Tack igen för att ni alla kom ut o hälsade på!
Det var riktigt trevligt!

RoLLER skrev:
börjar ni tröttna...... ?

NEJ :D

Jag tackar också Kung Benkar för turen.Och du Benkar, jag såg ditt sms om söndagens 13-tur kl .....13.00 :eek: Cale och jag tog Värmdö-svängen till Vaxholm istället och rejsade lite Bogesund. I Vaxholm träffade vi Starclassic som var ute och fis-åkte :tummener :p Efter det idkades whiiliträning och egot fick sig en törn - idag igen *suck*

Man tackar för en trevlig åktur Benkar. Alltid bra val av vägar och bra rastställen. Glad att polisen inte engagerade sig mer när vi åkte förbi!
Gillade glassen med gelehallon på toppen, bra serverat BB. :tummenupp

Skönt att höra att peuter klarade sig bra efter avåkningen.

Van Zan skrev:

Fått något mer "fotskrap" ännu då ?

//G

Jodå, fast den här gången skrapade jag heeeela mig och halva hojjen :( Jag var nere och kikade vad som växte i diket runt Rimbo trakten. Både jag och polaren rasade nästan samtidigt i samma kurva :confused: Fast det gick ganska bra med både mig och hojjen. Polarens däremot e totalkvaddad. Jag kan skriva en liten Krashreport om nån är intresserad. :fakta

oaj...?

Du har med andra ord lite ärr på hoj och utrustning att visa upp vid nästa Benkar-runda..?

Hur gick det med polaren då om han totalade sin hoj?
vad var det för en hoj förresten?

Förresten förresten...

Chicks dig scars

...har jag hört... Ska försöka hänga på dig vid fikapauserna på nästa runda så kanske man kan hitta något bland klasarna av bejbs som vill höra allt lädrets friktionskapacitet mot asfalt etc. :rodnar

RoLLER skrev:
Jodå, fast den här gången skrapade jag heeeela mig och halva hojjen :( Jag var nere och kikade vad som växte i diket runt Rimbo trakten. Både jag och polaren rasade nästan samtidigt i samma kurva :confused: Fast det gick ganska bra med både mig och hojjen. Polarens däremot e totalkvaddad. Jag kan skriva en liten Krashreport om nån är intresserad. :fakta

Va! Neeej! inte på nya fina cykeln! Du klarade dig ok iaf? gå inte och bli kör-rädd nu bara, på't igen!

Hur gick det med digitalkameran förresten?
Om du hade den med och i fickan?

Caffe skrev:
oaj...?

Du har med andra ord lite ärr på hoj och utrustning att visa upp vid nästa Benkar-runda..?

Hur gick det med polaren då om han totalade sin hoj?
vad var det för en hoj förresten?

Förresten förresten...

Chicks dig scars

...har jag hört... Ska försöka hänga på dig vid fikapauserna på nästa runda så kanske man kan hitta något bland klasarna av bejbs som vill höra allt lädrets friktionskapacitet mot asfalt etc. :rodnar

Chics dig scars! hahahha Bra sagt :D Polarens hoj är/var en sprillans ny Kawa ZX9-R som prexist va inkörd. 200 mil. Allt är trasigt på den utom högra bakblinkers. Alla kläder + hjälm e oxå paj. RUBBET. Men han klarade sig helt perfekt, inte en skråma. Det syntes ganska väl i vilken ficka han hade haft snusdosan eftersom han gled på mage över asfalten :D Jag hade INTE digitalkameran med mig som tur va!!! :p

gpf skrev:
Va! Neeej! inte på nya fina cykeln! Du klarade dig ok iaf? gå inte och bli kör-rädd nu bara, på't igen!

Nejdå.... jag känner att jag fortfarande har förtroende för cykeln. Jag har anmält mig till SMC's kurvkurs på Gelleråsen så jag slipper ha dig flåsandes i nacken nästa gång :D Men visst är det en tankeställare...! Jag va så skärrad att jag stod och asflabbade psykotiskt i diket efteråt :D Men det kändes f*n skönt att göra det just då för egentligen va man jäkligt ledsen över nya hojjen :(

RoLLER skrev:
Chics dig scars! hahahha Bra sagt :D Polarens hoj är/var en sprillans ny Kawa ZX9-R som prexist va inkörd. 200 mil. Allt är trasigt på den utom högra bakblinkers. Alla kläder + hjälm e oxå paj. RUBBET. Men han klarade sig helt perfekt, inte en skråma. Det syntes ganska väl i vilken ficka han hade haft snusdosan eftersom han gled på mage över asfalten :D Jag hade INTE digitalkameran med mig som tur va!!! :p

-----

Skönt att läsa att fabrikanterna utvecklar fina skyddskläder nuförtiden och det finns folk som kvalitetssäkrar/kollar/testar åt oss andra. Ett uppoffrande jobb men någon måste göra det... ;)

För övrigt så tycker jag att det får vara slutkraschat nu för säsongen så det finns lite flax kvar i skålen till en annan om jag (också) skulle få ett plötsligt botaniskt intresse... :rodnar

Caffe skrev:
-----

För övrigt så tycker jag att det får vara slutkraschat nu för säsongen så det finns lite flax kvar i skålen till en annan om jag (också) skulle få ett plötsligt botaniskt intresse... :rodnar

Hahaha.... jag kan tala om att det bara fanns vanligt gräs där... förutom att det fastnade en rabarber i Mattes baksving. Som ett tips så kan jag säga att det är billigare att plocka rabarber med handen ist för att använda en ZX9-R (han åt inte ens upp den).

RoLLER skrev:
Som ett tips så kan jag säga att det är billigare att plocka rabarber med handen ist för att använda en ZX9-R (han åt inte ens upp den).

Inte? :confused: rabarber är ju gott ju.

mm, för att flika in på caffes kommentar, nu vet ni ju hur bra det är med vettiga skyddskläder iaf, fundera lite på hur skönt det hade varit om du hade åkt med jeans och tshirt.

Hehe, den borde han ju bakat en paj på, de absolut dyraste pajtuggorna han någonsin skulle sätta i sig.

Äta med andakt är bara förnamnet :whip

Rabarberpaj är gott som räven.
Nu blev man ju nästan lite fikasugen

Rosenhill nästa...någon?? :rolleyes:

Får hoppas på någon blöt vaniljsåsdröm istället.

Ses! :tummenupp

Caffe skrev:
Hehe, den borde han ju bakat en paj på, de absolut dyraste pajtuggorna han någonsin skulle sätta i sig.

Äta med andakt är bara förnamnet :whip
Gaaaahahahaha!!! :D Jaa... om man väl har lagt ner 120.000:- på en ny rabarberplockare och lyckas plocka en dessutom så verkar det lite onödigt att slänga bort den :crash

RoLLER skrev:

Skönt att du klarade dig helskinnad Roller... men blir lite sur på dig då du försöker sno mitt jobb som botaniker... hi hi.... ;)
Jag får komma ut till rosenhill på torsdag kväll o snacka lite med er då o byta lite erfarenheter...
Hoppas vi kommer med kursen bägge två

peuter skrev:
Skönt att du klarade dig helskinnad Roller... men blir lite sur på dig då du försöker sno mitt jobb som botaniker... hi hi.... ;)
Jag får komma ut till rosenhill på torsdag kväll o snacka lite med er då o byta lite erfarenheter...
Hoppas vi kommer med kursen bägge två
Joo... vi behöver nog den där kursen :tummenupp Om inte annat så utvecklas man nåe grymt som MC förare kan jag tänka mig. Jag snackade med en kille som inte ens kör på gata, han kör bara bankörning. Knäskrapar lirare du vet. Till och med han skulle till den där kursen :) Så det är nog riktigt bra kvalitet på lärarna!!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back