Bilder BB-Glassplundringsrunda lör 5 juli 2003

RoLLER skrev:
Chics dig scars! hahahha Bra sagt :D Polarens hoj är/var en sprillans ny Kawa ZX9-R som prexist va inkörd. 200 mil. Allt är trasigt på den utom högra bakblinkers. Alla kläder + hjälm e oxå paj. RUBBET. Men han klarade sig helt perfekt, inte en skråma. Det syntes ganska väl i vilken ficka han hade haft snusdosan eftersom han gled på mage över asfalten :D Jag hade INTE digitalkameran med mig som tur va!!! :p

Aaaajjj. Inte du oxå :skrämd Tur iaf att du/ni klarade er. ..o tur att du inte hade kameran i fickan MEN. Hur gick det med snusdosan.. :crash :D

E-som moppen verkar rulla så ses vi väl framöver.. ..men överlåt det där med grönsaker och sådant till riktiga botaniker. Det blir billigare så :fakta

//G

Van Zan skrev:
Aaaajjj. Inte du oxå :skrämd Tur iaf att du/ni klarade er. ..o tur att du inte hade kameran i fickan MEN. Hur gick det med snusdosan.. :crash :D

E-som moppen verkar rulla så ses vi väl framöver.. ..men överlåt det där med grönsaker och sådant till riktiga botaniker. Det blir billigare så :fakta

//G
Snusdosan klarade sig och det var ju huvudsaken :D Jorå för sjutton, moppen rullar finfint! Jag hänger på på nästa körning rakt av :squid Vi cs då pöjkar och flickor!

RoLLER skrev:
Snusdosan klarade sig och det var ju huvudsaken :D Jorå för sjutton, moppen rullar finfint! Jag hänger på på nästa körning rakt av :squid Vi cs då pöjkar och flickor!

Gott. Då kan jag (storsnusare som man är) sova lungt :p
Jag åker väl med på fikarundan på torsdag om det nu blir nån :squid

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back