Bilder BB-Glassplundringsrunda lör 5 juli 2003

RoLLER skrev:
Chics dig scars! hahahha Bra sagt :D Polarens hoj är/var en sprillans ny Kawa ZX9-R som prexist va inkörd. 200 mil. Allt är trasigt på den utom högra bakblinkers. Alla kläder + hjälm e oxå paj. RUBBET. Men han klarade sig helt perfekt, inte en skråma. Det syntes ganska väl i vilken ficka han hade haft snusdosan eftersom han gled på mage över asfalten :D Jag hade INTE digitalkameran med mig som tur va!!! :p

Aaaajjj. Inte du oxå :skrämd Tur iaf att du/ni klarade er. ..o tur att du inte hade kameran i fickan MEN. Hur gick det med snusdosan.. :crash :D

E-som moppen verkar rulla så ses vi väl framöver.. ..men överlåt det där med grönsaker och sådant till riktiga botaniker. Det blir billigare så :fakta

//G

Van Zan skrev:
Aaaajjj. Inte du oxå :skrämd Tur iaf att du/ni klarade er. ..o tur att du inte hade kameran i fickan MEN. Hur gick det med snusdosan.. :crash :D

E-som moppen verkar rulla så ses vi väl framöver.. ..men överlåt det där med grönsaker och sådant till riktiga botaniker. Det blir billigare så :fakta

//G
Snusdosan klarade sig och det var ju huvudsaken :D Jorå för sjutton, moppen rullar finfint! Jag hänger på på nästa körning rakt av :squid Vi cs då pöjkar och flickor!

RoLLER skrev:
Snusdosan klarade sig och det var ju huvudsaken :D Jorå för sjutton, moppen rullar finfint! Jag hänger på på nästa körning rakt av :squid Vi cs då pöjkar och flickor!

Gott. Då kan jag (storsnusare som man är) sova lungt :p
Jag åker väl med på fikarundan på torsdag om det nu blir nån :squid

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back