Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thailand igen.. Khun Nahm tränar frekvent på samma ställe som en själv, dvs Motorsport Park Suwannabhumi och Thailand Circuit, hon har just blivit antagen till Yamaha Academy.
Lycka till Khun Nahm ?
View attachment 482730View attachment 482731View attachment 482732View attachment 482733
Aha! Det är väl det man kallar chicken stripes?

Shit jag vågar aldrig lägga ner hojen så mycket. Ni som vågar, är det bara att göra det förutsatt att underlaget är bra eller behöver man göra något annat magiskt i kurvan? Hålla jämn gas och luta kroplen såklart, men något mer?Thailand igen.. Khun Nahm tränar frekvent på samma ställe som en själv, dvs Motorsport Park Suwannabhumi och Thailand Circuit, hon har just blivit antagen till Yamaha Academy.
Lycka till Khun Nahm ?
View attachment 482730View attachment 482731View attachment 482732View attachment 482733
Rätt däck, underlag, viktfördelnig och gaskontroll, sen är du hemmaShit jag vågar aldrig lägga ner hojen så mycket. Ni som vågar, är det bara att göra det förutsatt att underlaget är bra eller behöver man göra något annat magiskt i kurvan? Hålla jämn gas och luta kroplen såklart, men något mer?
- Ett välment försök med bike o babe, men det lär inte få moraltanterna att sätta supen i vrångstrupen av fasaKanske läge att oroa sig för att något hänt med personen som stått för 90% av inläggen i denna tråd? ? Bjussar på bruden min och en Vincent Black Shadow ?
View attachment 483080

"Stor tumme upp" att välja en motorintresserad partner!!Bjussar på bruden min och en Vincent Black Shadow ?
|
|
Pressmeddelande 2026-08-05F... |
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|