Bikes & Babes! (Moraltanter undanbedes!)

Thailand igen.. Khun Nahm tränar frekvent på samma ställe som en själv, dvs Motorsport Park Suwannabhumi och Thailand Circuit, hon har just blivit antagen till Yamaha Academy.

Lycka till Khun Nahm ?

FB_IMG_1680844486735.jpgFB_IMG_1680844243790.jpgFB_IMG_1680844248350.jpgFB_IMG_1680844257521.jpg

Thailand igen.. Khun Nahm tränar frekvent på samma ställe som en själv, dvs Motorsport Park Suwannabhumi och Thailand Circuit, hon har just blivit antagen till Yamaha Academy.

Lycka till Khun Nahm ?

View attachment 482730View attachment 482731View attachment 482732View attachment 482733
Shit jag vågar aldrig lägga ner hojen så mycket. Ni som vågar, är det bara att göra det förutsatt att underlaget är bra eller behöver man göra något annat magiskt i kurvan? Hålla jämn gas och luta kroplen såklart, men något mer?

Shit jag vågar aldrig lägga ner hojen så mycket. Ni som vågar, är det bara att göra det förutsatt att underlaget är bra eller behöver man göra något annat magiskt i kurvan? Hålla jämn gas och luta kroplen såklart, men något mer?
Rätt däck, underlag, viktfördelnig och gaskontroll, sen är du hemma :tummenupp

Hu vilken dålig uppdateringsfrekvens det är i den här tråden numer.
Tänk på mig som är särbo o inte har tillgång till min bäjb i veckorna.
Kanske läge att oroa sig för att något hänt med personen som stått för 90% av inläggen i denna tråd? ? Bjussar på bruden min och en Vincent Black Shadow ?

received_3303788389856567.jpeg

"Stor tumme upp" att välja en motorintresserad partner!!
Tips, kolla så att hojen inte heter "Black Widow"? ?
Tack! ? Nu kör hon inte denna raritet (Vinceten) idag utan denna på bilden. Så häftigt köra ihop och inte ha någon ryggsäck bakpå som det tyvärr ofta var tidigare i mitt liv med damer... ?

20211003_162708.jpg

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form