Bikerbitch fyller år idag!

grattinerad på årsdagen

Grattis! Hoppas du haft en bra dag & att kvällen blir ännu bättre! :fyllisar

Tack så hjärtligt Depåbitchen, Sweedo, Iceman1975, kaZmur, hållundan, Ortefon, Voiceless, håkan, Cervantes, supernaut, Johan, Tjoffe,
Långa farbron, Paradoxy, Stefanp, Kevorkian, <<JOHAN>>, Lilla_Tingeling, Hinkas, sharpedge, Dr.Bike, Nettan, Anneli, björn.e, Nienna, Backdraft, JoS, General E, Jonathan, C.K, Maranello, sleven, Markus, McB, twinner, TwinSucker, "FUBAR", Nursey, Santo, Aleksander, eightball, Nitrogen, coolrob, Biturbo, John, R2, -PLM-, jezziiie, Mirran, JoJoman, Mattias,Torkel,ktmjacke, Stockel,sEiKo, Mögel, Gustav1, stoooffe, slippy, mb, pogo, Maverick_ou812 & prulle för gratulationerna på min födelsedag!

1 år klokare och lååångt ifrån lammkött :rolleyes:
Fick en Mini DV kamera utav världens bästa sambo i present, så man kan filma lite rejs och allt annat kul som händer ikring. Imorgon stundar kalas i Stockholm för att fira syster, mamma och brorsan som alla fyller i februari.

Tack igen för att ni grattade mig idag! :bow :kiss
Må så gott!

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Tack så hjärtligt Depåbitchen, Sweedo, Iceman1975, kaZmur, hållundan, Ortefon, Voiceless, håkan, Cervantes, supernaut, Johan, Tjoffe,
Långa farbron, Paradoxy, Stefanp, Kevorkian, <<JOHAN>>, Lilla_Tingeling, Hinkas, sharpedge, Dr.Bike, Nettan, Anneli, björn.e, Nienna, Backdraft, JoS, General E, Jonathan, C.K, Maranello, sleven, Markus, McB, twinner, TwinSucker, "FUBAR", Nursey, Santo, Aleksander, eightball, Nitrogen, coolrob, Biturbo, John, R2, -PLM-, jezziiie & Mirran för gratulationerna på min födelsedag!

1 år klokare och lååångt ifrån lammkött :rolleyes:
Fick en Mini DV kamera utav världens bästa sambo i present, så man kan filma lite rejs och allt annat kul som händer ikring. Imorgon stundar kalas i Stockholm för att fira syster, mamma och brorsan som alla fyller i februari.

Tack igen för att ni grattade mig idag! :bow :kiss
Må så gott!

Du glömde att tacka mig. Det var sjukt roligt att du tog dig tid att lista alla som skrivit det magiska ordet, för övrigt. Tack och grattis i efterskott.

Här har jag visst missat något, grattis några timmar för sent! Se till att det blir mycket filmat på racen nu!!!

Bättre sent än aldrig,,,,grattis ......biatch :tungan

Mattias skrev:
Du glömde att tacka mig. Det var sjukt roligt att du tog dig tid att lista alla som skrivit det magiska ordet, för övrigt. Tack och grattis i efterskott.

Du skrev ju aldrig grattis. Bara mumla något om att jag inte behövde en banan för att jag har kille ;)
Men nu är du med! Klart man listar, blir ju glad att folk grattar en på bemärkelsedagen!

Grettis for faen! (läses med hes röst och dålig engelsk brytning)

Last edited:
Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!