Bikedagarna, Lördag fm.

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1
Någon/några som vill göra mej sällskap till Bikedagarna? :)

Ska kika efter en hjälm så jag hade tänkt vara där ganska tidigt på Lördag förmiddag (10-12 kanske, så länge det är uppehåll)
Annars blir det väl mest att snacka lite skit och provköra hojar, jag hoppas få piska ZX250 lite :yoparty

Är extremt ovan vid hojen så JAG kommer iaf ta det lungt. Har tyvärr ingen koll på roliga vägar, hittar precis till Trollhättan, men kan ju alltid slänga på GPS:en.

Vi är några som antagligen ska dit... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=178347&page=8

Samling på GP 9:30, kör runt Stenungsund och Uddevalla :)

"Lördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget klockan kl 11:00.

Sedan utgår vi Gustavsberg mot Ryra - Ljungskile - Grinneröd (backamo) - Lilla Edet - 45 en liten bit norr in mot Sjuntorp - Gärdhem å sedan ut till Bike bakvägen via kronogården för att slippa om byggnaden utanför bike å alla förbaskade köer, kanske lite mindre köer denna vägen förhoppningsvis.

GBG:
ÅKA från GP 09:45, samlas vid 09:30 kanske? Rollsbo - Stenungsund - Tjörn - Rotviksbro - Torp - Torget."

Ja, häng på....tar du 45:an så lär du sälja hojen innan du kommer till Lödöse. :hihi

Vi åker från Stenungsund strax efter åtta nånstans.. Måste ju vara där tidigt om man ska fynda. :girig

Nå vilka skall upp dit nu då? Jag å tjejen funderar på att åka dit å isåfall kunde man hakat på folket från götet. Vilka blir det som åker upp?!

Vi är några som antagligen ska dit... http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=178347&page=8

Samling på GP 9:30, kör runt Stenungsund och Uddevalla :)

"Lördagen den 26 April samlas vi i uddevalla på torget klockan kl 11:00.

Sedan utgår vi Gustavsberg mot Ryra - Ljungskile - Grinneröd (backamo) - Lilla Edet - 45 en liten bit norr in mot Sjuntorp - Gärdhem å sedan ut till Bike bakvägen via kronogården för att slippa om byggnaden utanför bike å alla förbaskade köer, kanske lite mindre köer denna vägen förhoppningsvis.

GBG:
ÅKA från GP 09:45, samlas vid 09:30 kanske? Rollsbo - Stenungsund - Tjörn - Rotviksbro - Torp - Torget."

Ah :)

Hänger väl på där då, tack!

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!