Jakke skrev:SporTlovEr> Är det dig jag har sett åka förbi GETRAG (gamla Volvo) i Köping ett par gånger? Tycker jag känner igen hoj och förare från din avatar. Jag har mitt kontorsfönster ut mot vägen och brukar kika lite på hojarna som åker förbi i brist på arbetsmoral.
Funderar också på att tävla i helgen men är lite osäker på vilken hoj som lämpar sig bäst... en lite trimmad och förlängd z1000 eller en orginal (förutom slipon) zx-12r.
Mycket möjligt! Är det på glasgatan? El vid Ullviskolan? Glasgatan brukar jag passera till och ifrån jobbet, från jobbet vid 14:20 tiden ca.
Tror bara det finns en sådan i Köping iaf, en kille på en rf stannade igår o pratade med mig(körde en röd RF 600) kände också igen mig..kul att någon känner igen en!
Jag kör med min "nästan" standard RF 900, Yoshimura slip-on, och dynojettad samt bromsad med 126 bakhjuls hästar(ca 115 på en orginal rf 900) man kan plussa på ca 10-13 % på veven. Vet att de är snabba som tusan orginal 0-100 knyck, min är snabbare(beroende på fäste och med rätt chafför..)
Last edited: