Bike.se har Flippat totalt!

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Jag antar att de flesta som finns här brukar vara på bike oxo men ni som inte är där numera kolla detta: exempel på moppefuckotråd

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=28761

Jag kommer aldrig mer att vara där det är rena dagiset! Sporthoj har ju en ganska strikt moderering och klara riktlinjer och detta är nog anledningen. Detta forum är helt klart bättre :rofl

SvartR1a skrev:
Jag antar att de flesta som finns här brukar vara på bike oxo men ni som inte är där numera kolla detta: exempel på moppefuckotråd

http://www.bike.se/forum/thread.php?t=28761

Jag kommer aldrig mer att vara där det är rena dagiset! Sporthoj har ju en ganska strikt moderering och klara riktlinjer och detta är nog anledningen. Detta forum är helt klart bättre :rofl

pinsamt, har aldig hängt på bike. har inte nåt konto där. kommer inte att skaffa. jag trivs här.

Har ett konto på Bike, men använder detr inte.
Helt omöjligt att få fram något vettigt där.

De som hänger på bike.se tillför tyvärr inte så mycket här. Det är klasskillnad, helt enkelt.

Har aldrig varit reggad på bike.
Däremot har jag läst ett par av trådarna där och insett att det inte va nått för mig.

Sporthoj rules :banana

Som Ante_89 säger om sin "motorcykel" : Moppen går i 80 med bra axx!'

:rofl

Honken skrev:
Haha har aldrig vart in på det forumet förut men jag vart ju tvungen att kolla runt lite... tycker den här tråden var hysteriskt rolig!
http://www.bike.se/forum/thread.php?t=28650

Den var ju riktigt kul! :rofl (Oavsett om trådstartaren är seriös eller inte.)

Fast jag har ju faktiskt haft en RD350, vars ena cylinder dog en gång när det var snöstorm ute...och då tände den ju egentligen vartannat slag...eller? :va

mjo ante_89 är bikes största moppefucko... läs alla hans trådar så får ni er ett stort skratt..

ja jävlar sickna fuckon det finns, tur att sporthoj är modererat (heter det så?) :confused:

Håller med om att bike.se har förfallit rejält den senaste tiden, främst under senhösten. Intressanta trådar dränks lätt i en sörja av idiotinlägg från bokstavsbarn i yngre tonåren, eftersom moderering saknas helt i praktiken. :3freak

Bortsett från det tycker jag att bike.se har flera poänger, inte som alternativ eller ersättning till SH men som komplement. Diskussioner är ofta breda och jämförelsevis vidsynta, trådar håller sig oftast hyfsat väl till ämnet, det är stor spridning i medlemmarnas ålder/hojar/hemort/åskådning etc.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph