bike-events nu i helgen?

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Hoj
Zeebeeärr600 01
Körning på anderstorp nu i helgen...... nån som ska med??

bike-events anordnar.. fortfarande mycke platser kvar!

Åker gärna med och kollar om någon orkar och vill ha mig bakpå isåfall...alltid kul att kolla även om man inte kan köra.

Och i brist på annat får man väl hoppas på att det finns en del :tuttar att spana in :lol

Chille skrev:
Körning på anderstorp nu i helgen...... nån som ska med??

bike-events anordnar.. fortfarande mycke platser kvar!

Vad för typ av körning? har inte kört bana innan, hur funkar det är det nåt speciellt man ska ha , pris ?

Mackan skrev:
Vad för typ av körning? har inte kört bana innan, hur funkar det är det nåt speciellt man ska ha , pris ?

inget speciellt.. du ska ha en besiktad och försäkrad hoj! helst halvmjuka däck!

det kostar 950 kr för en heldag.. jag vet att det är mycke pengar.. men det är garanterat värt det!

häng med nu.. :tummenupp

hade ja haft pengarna så hade ja kunnat hänga me!! måste fixa ett nytt bakdäck först!!

GSX-R Micke skrev:
hade ja haft pengarna så hade ja kunnat hänga me!! måste fixa ett nytt bakdäck först!!

vadå?.. LÅNA!..

vad har du för däck nu?.. det räcker om du ju har däck kvar på sidorna..... det är ju där det slits ändå!

Mackan skrev:
Ä suuuugen ska lura lite mer på det

Gör det, men varför tveka? du kommer inte att ångra dig.. det finns fyra olika grupper.. börja i nybörjar gruppen och arbeta dig uppåt!

Chille skrev:
vadå?.. LÅNA!..

vad har du för däck nu?.. det räcker om du ju har däck kvar på sidorna..... det är ju där det slits ändå!

de e slicks i mitten!! besiktigar dom inte bågen innan man kör ut då?? ska kolla va ja kan göra åt de ekonomiska...

GSX-R Micke skrev:
de e slicks i mitten!! besiktigar dom inte bågen innan man kör ut då?? ska kolla va ja kan göra åt de ekonomiska...

okej, då släpper dom nog inte ut dig. Men fixa ett nytt då.. du kunde ju ta det genom någon firma? då slipper du ju pröjsa nu..

vi dra ihop ett gäng härifrån och kör...

Chille skrev:
okej, då släpper dom nog inte ut dig. Men fixa ett nytt då.. du kunde ju ta det genom någon firma? då slipper du ju pröjsa nu..

vi dra ihop ett gäng härifrån och kör...

de e ju de att ingen kan få fram däck nu!! jäääääääävligt irriterande!! ska ringa å jaga dom imorgon igen å kolla om ja kan få hem de till på freda å byta de då...

GSX-R Micke skrev:
de e ju de att ingen kan få fram däck nu!! jäääääääävligt irriterande!! ska ringa å jaga dom imorgon igen å kolla om ja kan få hem de till på freda å byta de då...

arnes här nere vid mig är bra och billiga.. kommer dessutom jag dit med din båge kan du få ett michelin pilot sport monterat för 1700-1900.

kom igen nu... jag lovar att du kommer bli stabilare i trafiken och känna helt annprlunda efter en dag på banan..

Chille skrev:
arnes här nere vid mig är bra och billiga.. kommer dessutom jag dit med din båge kan du få ett michelin pilot sport monterat för 1700-1900.

kom igen nu... jag lovar att du kommer bli stabilare i trafiken och känna helt annprlunda efter en dag på banan..

ja ska ringa runt lite imorgon... ska kolla me en gubbe imoregon i borås om ja kan få skicka en faktura till honom!! ska försöka lösa de här!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back