Bike-Event på Knutstorp 19/9

Will skrev:
Talade med dem där uppe och de har lovat oss sol imorgon!!
Så det är bara att dyka upp...

Syns imorgon!

Will & Kristoffer
Bike-events
Klart att vi kommer :tummenupp

t-rex skrev:
Vad är en dB-killer? Kan man sätta sånt på vilken hoj som helst eller är det bara särskilda system?
En dB-killer är (iaf till mitt system) en stålcylinder med ett litet hål i som du skruvar fast i mynningen på din ljuddämpare. Sen låter knarren som en moppe :)

Så här såg det ut på em. +20 grader och soooool :tummenupp

Bifogat

• 2004_0920_033856AA.JPG
    2004_0920_033856AA.JPG
    29.8 KB · Visningar: 48
Jäkligt kul idag. Blev dock lite mätt på hojåka det sista. Hann med 5h30min aktiv bankörning. Benen är aningen möra...

Tack B-E för en kanon dag igen, jag tackar för detta året och hoppas ni kommer igen till nästa år :tummenupp

Don Quixote skrev:
Jäkligt kul idag. Blev dock lite mätt på hojåka det sista. Hann med 5h30min aktiv bankörning. Benen är aningen möra...
Bra ERF träning :D

Jepp det var jäkligt kul igår, trots förmiddagens regn!
Kul som fan att de sista passen åka runt o hetsa lite med Will! :banana

GSXR1100R skrev:
Vem vann duellen :confused:

Det var ingen duell. Han ville att jag skulle ligga framför och dra upp tempot lite!

Fick dessutom chansen att prova på en CBR1000 (helt originalinställda dämpare) igår och det var som att köra fiskebåt... :3freak

oscar skrev:
Det var ingen duell. Han ville att jag skulle ligga framför och dra upp tempot lite!

Fick dessutom chansen att prova på en CBR1000 (helt originalinställda dämpare) igår och det var som att köra fiskebåt... :3freak

Det brukar kännas så efter man kört riktiga racehojar ;)

GSXR1100R skrev:
Ja jäklar vilken kullerbytta du gjorde :lol Men Crallans vurpa va hårigare :yoparty
Ajdå, har Crallan vurpat? Hur gick det för 250KK's skånska språkrör?

Torkel skrev:
Ajdå, har Crallan vurpat? Hur gick det för 250KK's skånska språkrör?

Jag var på väg hem när han kom inrullande i depån med kåpdelar på tanken, på denna bilden är hojen både hel och ren. Humöret var det inget fel på trots vurpan.

Bifogat

• crallan 1.jpg
    crallan 1.jpg
    82.9 KB · Visningar: 40
Back