Bike-Event på Knutstorp 19/9

Zilversurfer skrev:
Kass, kan inte lösa Engångs Licens för den träningen, vill inte köra i Röd grupp.

Aja, nästa år blir det att lösa ut licensen 1 jan.

Behövs inte om du har gått en licenskurs och har en försäkring som täcker högrisksporter. Jag ringde upp till B-E och mitt försäkringbolag och kollade eftersom jag är snål och inte vill lösa ut licensen för att köra en träning iår. Båda parterna sa att det var grönt ljus :tummenupp

Otee skrev:
Behövs inte om du har gått en licenskurs och har en försäkring som täcker högrisksporter. Jag ringde upp till B-E och mitt försäkringbolag och kollade eftersom jag är snål och inte vill lösa ut licensen för att köra en träning iår. Båda parterna sa att det var grönt ljus :tummenupp
Då ses vi på Knudan den 19/9 :tummenupp

Otee skrev:

Tackar, har anmält mig nu. Klart man har försäkring för högrisksporter :D

Ses på knudan 19:e

Mvh//ZS

Ni som kommer blir filmade, vi filmar i alla grupper denna sista gång för året, en kort gratisfilm kommer upp på nätet och även en DVD så småningom.

GSXR1100R skrev:
Ni som kommer blir filmade, vi filmar i alla grupper denna sista gång för året, en kort gratisfilm kommer upp på nätet och även en DVD så småningom.

KOOOLT!!! Du är så dussi :tummenupp

Fan att man är barnvakt... vill också köra!
Om deras bokningsystem fungerar så är det inte mer än 5 i varje grupp som anmält sig!!! (Kl 10:30) :confused: :confused:

McRae skrev:
Fan att man är barnvakt... vill också köra!
Om deras bokningsystem fungerar så är det inte mer än 5 i varje grupp som anmält sig!!! (Kl 10:30) :confused: :confused:

Jag anmälde min farsa där, men det tog ett tag innan sidan uppdaterades! Det kommer bli fler än fem i varje grupp!

oscar
oscars farsa...
GSXR110000RRRR
DQ - kan bli en trevlig avrundning av säsongen
CorbenDallas
Jag kommer också

oscar
oscars farsa...
GSXR110000RRRR
DQ - kan bli en trevlig avrundning av säsongen
CorbenDallas
Jag kommer också