GSXR1100R
The older i get the faster i was
Endast den 19/9, klart du ska komma ner å gasa banasunkan skrev:är det bara den 19/9 eller är det den 20/9 OCKSÅ??
så var der förra gången!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Endast den 19/9, klart du ska komma ner å gasa banasunkan skrev:är det bara den 19/9 eller är det den 20/9 OCKSÅ??
så var der förra gången!!
Du kan bo hos mig i mitt gästrum, eller i bussen.Mille-R skrev:Jag är jävligt sugen, finns det ingen annan bandag i närheten så man inte åker så långt bara för en dag?
Vetefan om jag vågar, då får man väl sova uteGSXR1100R skrev:Du kan bo hos mig i mitt gästrum, eller i bussen.
Nej det är förlåtet och glömt, ta med några polare ner och bo hos mig, vi ska köra BEMille-R skrev:Vetefan om jag vågar, då får man väl sova ute![]()
Ok, it's a deal.GSXR1100R skrev:Nej det är förlåtet och glömt, ta med några polare ner och bo hos mig, vi ska köra BE![]()
Otee skrev:Jag kommer lätt isf, kvittar om jag måste köpa en hoj till så jag har något att köra med![]()
Ingen som har en banräser till salu för 25-30k? Ej blårökare.
Det låter braMille-R skrev:Ok, it's a deal.Ska se om jag får ihop några.
MasseK skrev:Hej,
Jag vet att detta är en återkommande fråga, men det brukar skilja en del från bana till bana...
Hur hårda är de på Knutstorp med orginal kravet? Mäter de ljudnivån under körning eller tittar de bara på hojen och nekar alla som inte har orginal.
Jag har Akrapovic helsystem på min och det är rätt bökigt att byta (låter bli om jag kan slippa), men jag är rätt säker att jag klarar 95 dB med min dB-killer.
Den här frågan riktas främst till folk som har erfarenheter av bankörningar på Knutstorp, alltså inga generella åsikter, tankar och spekulationer.
/M
Byt om du kan. Risken är att du inte får köra annars, eller missar körning pga detta. Bike Events mäter inte ljudet, det gör tydligen banägarn o när denne dyker upp vet man aldrig. Så var det innan i somras i allafall. En hel hög med folk fick inte köra förrän flera timmar senare pga detta. Chansa inte...MasseK skrev:Hej,
Jag vet att detta är en återkommande fråga, men det brukar skilja en del från bana till bana...
Hur hårda är de på Knutstorp med orginal kravet? Mäter de ljudnivån under körning eller tittar de bara på hojen och nekar alla som inte har orginal.
Jag har Akrapovic helsystem på min och det är rätt bökigt att byta (låter bli om jag kan slippa), men jag är rätt säker att jag klarar 95 dB med min dB-killer.
Den här frågan riktas främst till folk som har erfarenheter av bankörningar på Knutstorp, alltså inga generella åsikter, tankar och spekulationer.
/M
thundrace skrev:Nej,inga problem med det,så länge du klarar gränsen...jag kör själv med pipa och db-killer...det är mätning som gäller,inte vad det står på pipan...
The one skrev:950:- för körningen
10% om man betalar innan 31/8![]()
Banhyran är inte precis gratis :kocko Kolla fakta innan du :kockoflykay76 skrev:VA´!?!![]()
Lika dyrt som att köra på A-torp? :kocko
Ja ja...![]()
Det blir om du bjuder alla oss andraGSXR1100R skrev:Banhyran är inte precis gratis :kocko
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |