Bike-Event på Knutstorp 19/9

Jag är jävligt sugen, finns det ingen annan bandag i närheten så man inte åker så långt bara för en dag?

Mille-R skrev:
Jag är jävligt sugen, finns det ingen annan bandag i närheten så man inte åker så långt bara för en dag?
Du kan bo hos mig i mitt gästrum, eller i bussen.

Mille-R skrev:
Vetefan om jag vågar, då får man väl sova ute :hoppskrat
Nej det är förlåtet och glömt, ta med några polare ner och bo hos mig, vi ska köra BE :tummenupp

Otee skrev:
Jag kommer lätt isf, kvittar om jag måste köpa en hoj till så jag har något att köra med :banana
Ingen som har en banräser till salu för 25-30k? Ej blårökare.

Hej!

Har hoj till dig...

Suzuki GSX-R 600 Production 1999
Suzuki GSX-R 600 Supersport/Standard 1997/99

25 000 kr för en hoj 60 000 för bägge två men då får du ocksp med:

Komplett motor 1999 mod (gått 150 mil!!)
Tank, tre ekstra kåpsett, två orginal ljuddämpare, helsystem, Öhlin bakdämpare, styrdämpare, handtak, fotpinnar etc etc.

Ring +47 950 70 921

Annars kommer jag snart hem till Skåne!!

Kristian

DB-killer...?

Hej,

Jag vet att detta är en återkommande fråga, men det brukar skilja en del från bana till bana...

Hur hårda är de på Knutstorp med orginal kravet? Mäter de ljudnivån under körning eller tittar de bara på hojen och nekar alla som inte har orginal.

Jag har Akrapovic helsystem på min och det är rätt bökigt att byta (låter bli om jag kan slippa), men jag är rätt säker att jag klarar 95 dB med min dB-killer.

Den här frågan riktas främst till folk som har erfarenheter av bankörningar på Knutstorp, alltså inga generella åsikter, tankar och spekulationer.

/M

MasseK skrev:
Hej,

Jag vet att detta är en återkommande fråga, men det brukar skilja en del från bana till bana...

Hur hårda är de på Knutstorp med orginal kravet? Mäter de ljudnivån under körning eller tittar de bara på hojen och nekar alla som inte har orginal.

Jag har Akrapovic helsystem på min och det är rätt bökigt att byta (låter bli om jag kan slippa), men jag är rätt säker att jag klarar 95 dB med min dB-killer.

Den här frågan riktas främst till folk som har erfarenheter av bankörningar på Knutstorp, alltså inga generella åsikter, tankar och spekulationer.

/M

Dem kan mycket väl få för sig att mäta,jag byter.

MasseK skrev:
Hej,

/M
Byt om du kan. Risken är att du inte får köra annars, eller missar körning pga detta. Bike Events mäter inte ljudet, det gör tydligen banägarn o när denne dyker upp vet man aldrig. Så var det innan i somras i allafall. En hel hög med folk fick inte köra förrän flera timmar senare pga detta. Chansa inte...

Grejen är den att jag är övertygad att jag klarar ljudnivån med db-killern, så jag välkomnar en mätning. Det jag är rädd för är att någon ser "Akrapovic" på min dämpare och bara skickar bort mig... :brinnerup

Nej,inga problem med det,så länge du klarar gränsen...jag kör själv med pipa och db-killer...det är mätning som gäller,inte vad det står på pipan...

Kass, kan inte lösa Engångs Licens för den träningen, vill inte köra i Röd grupp.

Aja, nästa år blir det att lösa ut licensen 1 jan.

Är det någon samåkning från Malmö-trakten på G eller?
Har aldrig kört detta hållet dit. Så om man kunde slå följe med några som hittar
hade det varit bra...

thundrace skrev:
Nej,inga problem med det,så länge du klarar gränsen...jag kör själv med pipa och db-killer...det är mätning som gäller,inte vad det står på pipan...

Är du säker på det? Dom som inte hade originalblås åkte till sidan på den körningen jag var på innan i sommar i allafall.

Vad är en dB-killer? Kan man sätta sånt på vilken hoj som helst eller är det bara särskilda system?

Back