P-E
Guest
Nexor skrev:Om du tar bort malcolm vet du var jag är vid den tiden på dagarna....
Malcolm är as bra! Reese och Fransic är as roliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nexor skrev:Om du tar bort malcolm vet du var jag är vid den tiden på dagarna....
P-E skrev:Malcolm är as bra! Reese och Fransic är as roliga![]()
spectre skrev:Paradise Hotel heter det annars, lika bra det kanske.. Sämsta jävla skiten som visas på tv just nu!
hållundan skrev:POPCORN! Ärthjärnor. Kul ord som är rätt signifikanta med BigBrothers deltagare OCH tittare. Gjutet.

Ja, undra vem som är ärthjärna.Suomalainen skrev:... undrar lite vem som är ärthjärna egentligen?
Du smygtittar säkert själv på dokusåpor men här måste du visa dig lite ball...
hållundan skrev:Ja, undra vem som är ärthjärna.
Ball? Jag är det minsta jävla mainstream man kan bli.
Jag är häftig ändå. Kollar inte på BB dock.Masonit skrev:Är iofs idag mainstream att inte vara mainstream. Jaja det är inte lätt.![]()
\Masonit
Freppa skrev:Niel, your rooms on fire!
Oh, thanks guys! I might have gone to bet and burned in my sleep.
'Ello, it's mr. Balowsky, your landlord! Oh, look, Coca Cola! Symbol of the free west!
WANKER!
Såg första programmet med min tjej för att hon ville se detEBS skrev:Jag tycker det värsta är att du faktiskt vet vilka som är med!![]()

Brukar låta såBrännström skrev:Såg första programmet med min tjej för att hon ville se det![]()

Goodstuff skrev:Andr abra TV program är/var:
Hill Street Blues, The Simposons, Seinfeld, The Office, Nilecity.

hållundan skrev:Ja, undra vem som är ärthjärna.
Ball? Jag är det minsta jävla mainstream man kan bli.
A-star skrev:Kanske det är fel på mig....men tack jag vet jag att titta på Motor program eller Samhälls program eller en underhållande komedi eller någonting.Ett program ska va lärande eller intressant eller program som berör.Vill inte se en massa idioter som är helt bimbo, och gör allt för att tro sig bli kändisar.Jag vet att alla tycker olika ,men så här tycker jag
![]()

Chirre skrev:Jag mot resten då...
Har tittat på de första avsnitten av Club Goa och tycker det är jävligt underhållande.
Att sitta och se på den totalt inteligensbefriade Meral och höra hennes, vad hon själv tror, intelligenta uttalande är för mig ganska underhållande.
Där finns en kille (Stefan?) som verkar ha humor för två och verkar dessutom ha lite innanför pannbenet.
Sen att min favorit Qristina ar med är ju bara hur kul som helst.
Kommer definitivt att se Club Goa nu i början i.a.f. och ge det en chans.
Madhonda skrev:Det finns ju fan vettigare saker att göra än att kolla in en massa idioter som gör bort sig.
Det tragiska är att folk kollar på det... har dom inga liv????![]()
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |