BigBrother...när ska eländet ta slut?

Freppa skrev:
Socialdemokratin och dokusåpor är roten till allt ont samt vårt samhälles förfall.
Bäva månde alla människor ty bättre blir det icke.

/Freppa

Shit, programidé!

In med MUF, Ung vänster, SSU, och ett gäng skinskallar och anarkister i ett hus i tvåhundraelva dagar :D

SSB skrev:
Shit, programidé!

In med MUF, Ung vänster, SSU, och ett gäng skinskallar och anarkister i ett hus i tvåhundraelva dagar :D

Redan gjort, gammalt, etc...

The Young Ones! :D

abstruse skrev:

Ha ha, det var ett härligt program. Men tro mig 17 om det inte skulle kunna bli en härlig konfliktfylld såpa. Kanske till och med något som skulle tilltala de "tänkande" och inte bara "jordnötterna".

Har nästan slutat och titta på Tv ,för att alla program som visas är så dåliga.Och någonting som jag är så trött på nu är alla dokusåpor som visas på dumburken.Riket,robinsson,Straight ore gay,Top model,BB,Nanny akuten,Club Goa....helt idiotiskt :kocko ,Paradise Hotel.......jag kan räkna upp många fler program.Man undra va dom har hittat alla idioter som är med :tuttar :arsele ......varför ställer man upp på sådana här förnedrande och knäppa program.Kanske det är fel på mig....men tack jag vet jag att titta på Motor program eller Samhälls program eller en underhållande komedi eller någonting.Ett program ska va lärande eller intressant eller program som berör :) .Vill inte se en massa idioter som är helt bimbo, och gör allt för att tro sig bli kändisar.Jag vet att alla tycker olika ,men så här tycker jag :hej

den bisexualla killen i dreads som är kär i sin mamma är ju fan värst,skulle inte palla fem minuter med han i rummet.Undra vars dom får tag i alla idioter :kocko

dessa idioter söker självmant till programmen :kocko :huvet siste idioten är ju inte född än så dessa program kommer nog fortsätta tragist nog

Brännström skrev:
den bisexualla killen i dreads som är kär i sin mamma är ju fan värst,skulle inte palla fem minuter med han i rummet.Undra vars dom får tag i alla idioter :kocko

Jag tycker det värsta är att du faktiskt vet vilka som är med! :3freak

abstruse skrev:

Niel, your rooms on fire!
Oh, thanks guys! I might have gone to bet and burned in my sleep.

'Ello, it's mr. Balowsky, your landlord! Oh, look, Coca Cola! Symbol of the free west!

WANKER!

Tjet skrev:
Ibland är det skönt att bara ha 1an 2an och 4an att bry sig om. :tomten

OT! På fyran kan man numera njuta av 2 timmars komedi!

16.10: Simpsons
16.35: Inte helt perfekt
17.05: That 70's show
17:35 Malcolm ett geni i familjen

Tillbaka till topic, tycker det är roligt att titta på, dock har jag inte femman. Kollade på det igår hos en kompis, bra att Barbie stack. Som någon sa, hennes röst är så jobbig! Och den där Dennis verkar äcklig. Elita var inte så road av att leka namnlekar. :D

P-E skrev:
OT! På fyran kan man numera njuta av 2 timmars komedi!

16.10: Simpsons
16.35: Inte helt perfekt
17.05: That 70's show
17:35 Malcolm ett geni i familjen

Tillbaka till topic, tycker det är roligt att titta på, dock har jag inte femman. Kollade på det igår hos en kompis, bra att Barbie stack. Som någon sa, hennes röst är så jobbig! Och den där Dennis verkar äcklig. Elita var inte så road av att leka namnlekar. :D

Om du tar bort malcolm vet du var jag är vid den tiden på dagarna....

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN