BigBrother...när ska eländet ta slut?

spectre skrev:
Paradise Hotel heter det annars, lika bra det kanske.. Sämsta jävla skiten som visas på tv just nu!

Hon där musikern, Maria eller vad hon heter (den mörka tjejen) är vår musiklärares flickvän.

Vi får se om de fortfarande förblir ett par efter programmet :D

Skulle nog bli drag i huset om dom skickade in en självmordsbombare från irak eller nåt sånt....men det kommer väl säkert,skulle inte förvåna mig.

Tycker det är en jävla dubbelmoral när dom som bestämmer på tv inte kan visa fanny o alexander för tidigt på kvällen bara för att man får se börje ahlstedts rumpa.Samtidigt som man får se BB-deltagare ligga/stå o nuppa som dom gjorde ifjol på bästa barntid. :kocko

hållundan skrev:
POPCORN! Ärthjärnor. Kul ord som är rätt signifikanta med BigBrothers deltagare OCH tittare. Gjutet.

Allvarligt... om programmen var så jääävla kassa skulle ingen titta och då skulle de självdö. Smaken är som baken, och tydligen gillar en stor del av svenska folket såpor. Att sitta och säga att alla som är med OCH alla som tittar är ärthjärnor... undrar lite vem som är ärthjärna egentligen?

Du smygtittar säkert själv på dokusåpor men här måste du visa dig lite ball...

Sensations TV kallas det, samma fenomen som att folk stannar & glor vid en bilolycka, människor VILL se andras olycka, & se dom göra bort sig!

Så är det...kolla bara poå TV3:s nya satsning, Club Goa..

"Ja, vi samlar ihop alla psykfall från tidigare dokusåpor & sätter dom i bungalows i Indien..."
:3freak

Suomalainen skrev:
... undrar lite vem som är ärthjärna egentligen?

Du smygtittar säkert själv på dokusåpor men här måste du visa dig lite ball...
Ja, undra vem som är ärthjärna.

Ball? Jag är det minsta jävla mainstream man kan bli.

Freppa skrev:
Niel, your rooms on fire!
Oh, thanks guys! I might have gone to bet and burned in my sleep.

'Ello, it's mr. Balowsky, your landlord! Oh, look, Coca Cola! Symbol of the free west!

WANKER!

Älskar avsnittet när Vyvyan(sp?) ska bota Neils snuva med tolvtums spikar och akupunktur. Eller när Neil hittar sin cykel i badkarsgyttjan.

The Young Ones - det var humor det!

Andr abra TV program är/var:
Hill Street Blues, The Simposons, Seinfeld, The Office, Nilecity.

Goodstuff skrev:
Andr abra TV program är/var:
Hill Street Blues, The Simposons, Seinfeld, The Office, Nilecity.

BOTTOM! :hihi

Rik_Mayall_174220.jpg

"Nulle" är en arbetskamrat till mig...hon va även med i uttagningarna till "Idol"
Där blev hon med i det programet som dom satte ihop med dom värsta :skrämd ellerjag menade bästa sångerskorna :crash :3freak

Jag mot resten då...
Har tittat på de första avsnitten av Club Goa och tycker det är jävligt underhållande.
Att sitta och se på den totalt inteligensbefriade Meral och höra hennes, vad hon själv tror, intelligenta uttalande är för mig ganska underhållande.

Där finns en kille (Stefan?) som verkar ha humor för två och verkar dessutom ha lite innanför pannbenet.

Sen att min favorit Qristina ar med är ju bara hur kul som helst.

Kommer definitivt att se Club Goa nu i början i.a.f. och ge det en chans.

Young ones var underbart, likaså the comic strip.

Jag har kollat på Goa, och jag skrattade gott

Känns lite som en gammal cirkus, fast istället för skäggiga damen och geten med tre huvuden så har de en massa udda figurer med diverse bokstavsdiagnoser och skruvade egon.

hållundan skrev:
Ja, undra vem som är ärthjärna.

Ball? Jag är det minsta jävla mainstream man kan bli.

Våga citera hela inlägg nästa gång, blir kanske lite fel om du ska kommentera en mening i hela sammanhanget.

A-star skrev:
Kanske det är fel på mig....men tack jag vet jag att titta på Motor program eller Samhälls program eller en underhållande komedi eller någonting.Ett program ska va lärande eller intressant eller program som berör :) .Vill inte se en massa idioter som är helt bimbo, och gör allt för att tro sig bli kändisar.Jag vet att alla tycker olika ,men så här tycker jag :hej

:tummenupp Det är inte ett dugg fel på dig.... helt sunda åsikter om vad man bör se på TV.

Det finns ju fan vettigare saker att göra än att kolla in en massa idioter som gör bort sig.

Det tragiska är att folk kollar på det... har dom inga liv???? :3freak

Chirre skrev:
Jag mot resten då...
Har tittat på de första avsnitten av Club Goa och tycker det är jävligt underhållande.
Att sitta och se på den totalt inteligensbefriade Meral och höra hennes, vad hon själv tror, intelligenta uttalande är för mig ganska underhållande.

Där finns en kille (Stefan?) som verkar ha humor för två och verkar dessutom ha lite innanför pannbenet.

Sen att min favorit Qristina ar med är ju bara hur kul som helst.

Kommer definitivt att se Club Goa nu i början i.a.f. och ge det en chans.

Ja fyfan vad jag garvade igår när jag såg reprisen...
Det bästa var när Nalles polare började grina och när Aschberg låste upp för grabbarna. Han Nalles kompis som satt och garvade hysteriskt. :rofl :rofl :rofl
Måste bara se resten av avsnitten...

Madhonda skrev:
Det finns ju fan vettigare saker att göra än att kolla in en massa idioter som gör bort sig.

Det tragiska är att folk kollar på det... har dom inga liv???? :3freak

Om det vore på så vis så skulle inte begreppet dokusåpa inte existera.
Och eftersom begreppet existerar så är det nog så att en stor del av tv-tittarna tycker att det är underhållande.
Jag tycker själv att det kan vara kul att titta på en dokusåpa ibland, (Club Goa är riktigt kul faktist) men är väldigt kritisk till att dom sänder det på de tider dom gör.
Jag har själv en 7-åring som inte får titta på BB och allt vad det nu heter.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN