Big Brother

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
Nån mer än jag som sitter o skrattar åt dom..

Olivier o Carro håller på för fullt o tre sängar bort ligger nån annan o titta på.. :D :slicka

Sitter du med BB 24h Live eller är det repris?

Dom drog ner väggen idag juh... & nu har dom hållit på att festa sen dess.. Gick ifrån tv ett tag & hörs sen hur ngn stönar..
Carro säger till Olivier då & då att hon vill gå ut men olivier fortsätter med sitt..
Carro stönar för fullt just nu......

Haha.. nu gick dom på det igen.. o hon låter ju mer än vad dom gör i porrfilmer.. hahaha.. näää nu bytte dom kamera.. :mad:

Sluta titta på de mest idiotiska folket som samlats på en plats. Jisses... som ett Zoo det där.

Stormning utav sovrummet =)

Swedie: Håller med dig.. Men ändå så beställde man kanalen =) Har man inget att se på så slår man över till BB & ser vad dom ställer till med..

för er som inte hade live eller missat en del http://www.bigbrother.se/inc/frontFrame.php?page=siteobject&type=news&id=386&ts=1076021260

Kommer ihåg en sändning då Olivier satt båset & beklagade sig över det som hade hänt med carro första ggn & ville att johanna skulle förlåta honom, 5sec efter börjar han snacka om att Carro gillar Hard Core sex, 5sec efter detta börjar han "I wan't to f**k carro"
Hur snurrig får man bli igentligen? Sniffar dom upp alla spån som finns i sverige ?
Alltid lyckas dom hitta folk som drar åt sig uppmärksamhet..
Zoo är faen rätta ordet som swedie skrev..
Big Zoo ;)

spirre skrev:
för er som inte hade live eller missat en del http://www.bigbrother.se/inc/frontFrame.php?page=siteobject&type=news&id=386&ts=1076021260

Kommer ihåg en sändning då Olivier satt båset & beklagade sig över det som hade hänt med carro första ggn & ville att johanna skulle förlåta honom, 5sec efter börjar han snacka om att Carro gillar Hard Core sex, 5sec efter detta börjar han "I wan't to f**k carro"
Hur snurrig får man bli igentligen? Sniffar dom upp alla spån som finns i sverige ?
Alltid lyckas dom hitta folk som drar åt sig uppmärksamhet..
Zoo är faen rätta ordet som swedie skrev..
Big Zoo ;)
Haha.. fan va jag skratta när jag såg det.. Olivier e fan helt sjuk.. men om inte han var me så hade de ju inte varit lika roligt heller.. :D

Maverick skrev:
Haha.. fan va jag skratta när jag såg det.. Olivier e fan helt sjuk.. men om inte han var me så hade de ju inte varit lika roligt heller.. :D
Sant.. utan honom så hade det varit rätt dött... Olgas yriga snackande oxå :hihi

jag ville köpa hela säsongen med det gick inte via mobilen och kontot är typ tomt :(

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...