Biaggi på semiofficiell 2005-Honda

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Kolla färgen på fälgarna. En hint om för vilket team Biaggi kommer köra 2005 och vem som kommer att vara hans teamkompis.

Bifogat

• 1max.jpg
    1max.jpg
    80.4 KB · Visningar: 527
Spelar ingen roll vilken hoj Biaggi sitter på eller vilket team han är i..

För Rossis hoj går alltid fortare(Enligt Biaggi)..

valmers skrev:

GPS?? Det där är ingen ingen tourer, det syns på den feeta svingen.

I övrigt håller jag nog med kommentatorerna om Biaggi, han har återupprättat sig lite i år. Mindre gnäll och mer fajting i de rejs jag har set iaf...

Chrille skrev:
GPS?? Det där är ingen ingen tourer, det syns på den feeta svingen.

I övrigt håller jag nog med kommentatorerna om Biaggi, han har återupprättat sig lite i år. Mindre gnäll och mer fajting i de rejs jag har set iaf...
Nu har du plastpappat och bingolottat lite för mycket; man använder numera GPS för att få exakta positionsuppgifter för telemetridata. GPS-antennen sitter på kutsen, normalt sett.

skinnstället var snyggt,
mycket snyggare än det illagula.

P@trik skrev:
Spelar ingen roll vilken hoj Biaggi sitter på eller vilket team han är i..

För Rossis hoj går alltid fortare(Enligt Biaggi)..

Det var efter första racet i Sydafrika som Biaggi (begripligt nog) var förbittrad över Rossis fart och menade att Yamahan var bättre. Sedan dess har han inte sagt ett ord om Yamahan eller Rossi utan sett nöjd och positiv ut. Ärligt talat tror jag att han på allvar tror att han kan slå Rossi om han får vara Hondas No 1 guy.

Nyteknik skrev:
Det var efter första racet i Sydafrika som Biaggi (begripligt nog) var förbittrad över Rossis fart och menade att Yamahan var bättre. Sedan dess har han inte sagt ett ord om Yamahan eller Rossi utan sett nöjd och positiv ut. Ärligt talat tror jag att han på allvar tror att han kan slå Rossi om han får vara Hondas No 1 guy.

Öhh, sa han verkligen det, var det inte bara skämtsiten motogpnews som skrev det?

Last edited:
Nyteknik skrev:
Sedan dess har han inte sagt ett ord om Yamahan eller Rossi utan sett nöjd och positiv ut.
Nog fan har han gnällt en del, iaf i början av säsongen vad jag minns. Då satt han ju i podiumintervju och beklagade sig över att honda inte hjälpte till och allt var allmänt kasst..

Johan skrev:
Nog fan har han gnällt en del, iaf i början av säsongen vad jag minns. Då satt han ju i podiumintervju och beklagade sig över att honda inte hjälpte till och allt var allmänt kasst..
För att inte tala om när växelpedalen var trög, så att fossingen blev öm (Donington). :hihi :lol :rofl

Ninjaboy skrev:
Om din fot blödde efter ett lopp så skulle du nog också definiera pedalen som trög.
Ja, enligt välinformerade källor fick teamchefen i Regaine Camel Honda-teamet blåsa flera minuter för att det skulle gå över. Efter en mjukglass var dock Biaggi glad igen.

valmers skrev:
Ja, enligt välinformerade källor fick teamchefen i Regaine Camel Honda-teamet blåsa flera minuter för att det skulle gå över. Efter en mjukglass var dock Biaggi glad igen.
:rolleyes:

Men han kommer ju alltid att vara bättre än Hayden ändå. :hihi

Jörgen Player Special skrev:
Zänare kåmpis! Nu får du f-nimej ta bort moppen och sätta dit en aprilia! :)

/JPS utan diesel

Jamen... Den har ialla fall Apriliagaffel. :rolleyes:

jag ska.... Måste bara lacka den klart i mina egna färger.

/Sleven.

Pressrelease från Honda Motor Co Ltd:

For the 2005 motorcycle racing season, Honda has set its sights on recapturing the rider's title and retaining the manufacturer's title in Moto GP, the top class of world championship road racing, aiming to secure the championship in each category.

Repsol Honda Team
#3 Max Biaggi (Italy)
#69 Nicky Hayden (USA)

Team Telefonica Movistar Honda MotoGP
#15 Sete Gibernau (Spain)
#33 Marco Melandri (Italy)

Camel Honda
#4 Alex Barros (Brazil)
#12 Troy Bayliss (Australia)

Konica Minolta Honda Team
#6 Makoto Tamada (Japan)

Om någon kan utmana Rossi på allvar så är de Max.

Hoppas att han får bli hondas försteförare. Då kan han bli riktigt farlig faktiskt.

Rossi är och förblir den bäste föraren genom tiderna (i mitt tycke). Men honda är ju dock det frmgångsrikaste teamet, mig veterligen.

Så de kan ju bli fajt på allvar, om de blir så.

Gamla meriter spelar nog inte någon större roll. Förare och teamchef verkar vara betydligt mer avgörande. Slog inte Honda Yamaha i fjol så kan dem nog glömma det i år. Det enda de kan hoppas på är tillförlitlighetsproblem hos Yamaha eller skada på Rossi. Jag tror tyvärr det blir ett tråkigt racingår. :(

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back