Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Ingen GPS?![]()
Nu har du plastpappat och bingolottat lite för mycket; man använder numera GPS för att få exakta positionsuppgifter för telemetridata. GPS-antennen sitter på kutsen, normalt sett.Chrille skrev:GPS?? Det där är ingen ingen tourer, det syns på den feeta svingen.
I övrigt håller jag nog med kommentatorerna om Biaggi, han har återupprättat sig lite i år. Mindre gnäll och mer fajting i de rejs jag har set iaf...
P@trik skrev:Spelar ingen roll vilken hoj Biaggi sitter på eller vilket team han är i..
För Rossis hoj går alltid fortare(Enligt Biaggi)..
Nyteknik skrev:Det var efter första racet i Sydafrika som Biaggi (begripligt nog) var förbittrad över Rossis fart och menade att Yamahan var bättre. Sedan dess har han inte sagt ett ord om Yamahan eller Rossi utan sett nöjd och positiv ut. Ärligt talat tror jag att han på allvar tror att han kan slå Rossi om han får vara Hondas No 1 guy.
Nix, det var på crash.net om jag minns rätt. Det var underbart att läsa den kommentaren, ha ha!!oFFkeFF skrev:Öhh, sa han verkligen det, var det inte bara skämtsiten motogpnews som skrev det?
Nog fan har han gnällt en del, iaf i början av säsongen vad jag minns. Då satt han ju i podiumintervju och beklagade sig över att honda inte hjälpte till och allt var allmänt kasst..Nyteknik skrev:Sedan dess har han inte sagt ett ord om Yamahan eller Rossi utan sett nöjd och positiv ut.
sleven skrev:ÄNTLIGEN!!!!!
Zänare kåmpis! Nu får du f-nimej ta bort moppen och sätta dit en aprilia!![]()
/JPS utan diesel
För att inte tala om när växelpedalen var trög, så att fossingen blev öm (Donington).Johan skrev:Nog fan har han gnällt en del, iaf i början av säsongen vad jag minns. Då satt han ju i podiumintervju och beklagade sig över att honda inte hjälpte till och allt var allmänt kasst..

valmers skrev:För att inte tala om när växelpedalen var trög, så att fossingen blev öm (Donington).![]()
![]()
![]()
Ja, enligt välinformerade källor fick teamchefen i Regaine Camel Honda-teamet blåsa flera minuter för att det skulle gå över. Efter en mjukglass var dock Biaggi glad igen.Ninjaboy skrev:Om din fot blödde efter ett lopp så skulle du nog också definiera pedalen som trög.
valmers skrev:Ja, enligt välinformerade källor fick teamchefen i Regaine Camel Honda-teamet blåsa flera minuter för att det skulle gå över. Efter en mjukglass var dock Biaggi glad igen.

Jörgen Player Special skrev:Zänare kåmpis! Nu får du f-nimej ta bort moppen och sätta dit en aprilia!![]()
/JPS utan diesel
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |