Betuttad i tjejkompis...vad göra?

Två års uppdatering då om någon nu kan tänkas undra hur det slutade :).

Jag är fortfarande kompis med flickan ifråga och hon är idag min bästa tjejkompis och vi delar med oss av alla historier och kommer med tips och råd till varandra. Skillnaden nu gentemot då är att det är jag som får ligga mest och inte hon. Kul att kunna se tillbaka på tråden, tack för svaren...igen.

Last edited:
Hon har ju iofs några tjejpolare som jag knappt träffat. Om jag skulle ta och försöka pilla lite på dom istället samtidigt som jag är med tjejpolaren, då får jag ju både äta och behålla kakan :hihi

Jag är fortfarande kompis med flickan ifråga och hon är idag min bästa tjejkompis och vi delar med oss av alla historier och kommer med tips och råd till varandra. Skillnaden nu gentemot då är att det är jag som får ligga mest och inte hon. Kul att kunna se tillbaka på tråden, tack för svaren...igen.

Fick du :7peta tjejkompisarna

Last edited:
Stå över denna. Leta upp en likadan som är lite mer seriös och sugen på ett förhållande som du vill ha.

Jag hade förmodligen bonkat henne också innan för att provtjöra men det är jag det. Är inte alltid så bra idé, speciellt om du nu är lite halvkär i henne redan.

Nu har jag inte orkat läsa hela tråden, men skulle du kunna skriva varför du skrev just sådär!?

Jag ville antagligen bara poängtera att det känns bra att jag får ligga mer nu för tiden än för två år sen. Speciellt då tjejkompisen fick ligga massor förr och jag ingenting.

Har ingenting med tråden att göra egentligen, delar bara med mig av min lycka då det är kul att läsa denna gamla tråd, fair enough? :tummenupp

Fick du :7peta tjejkompisarna

Inte alla :(.

Last edited:

Har hon sett tråden? :)

:ligga

haha... fan polarn, hela denna story har jag glömt! kul att det funkar för dig nu iallafall stefan, eller jag menar Pinky, fel namn igen, att jag aldrig lär mig... hahahhahaha

Är det bra eller dåligt att man minns en sån här liten tråd skapad 2005? :va

Tänker inte uttala mig om just den här tråden, men vissa trådar för bara inte dö. T.ex. "Överaska tjejen lite romantiskt", X-jell tråden och den där någon hade slarvat bort en kattunge. Är det någon som minns vad den sistnämnda heter/har länk?

Jag kom att tänka på denna tråden då jag i morse läste i Kärlekstrubbeltråden (Apstolldelen om du missat denna tråd) om någon som hade problem med en tjej och tänkte att min tråd kanske kunde vara till nytta och då postade den i trubbeltråden. Sen att det i samma veva väckte lite minnen för mig ser jag bara som en bonus.

Om det tog 5 år innan du började bli kär i henne så är hon nog inget för dig.

Bryt ihop och gå vidare. :tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...