Best of Hamrén

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Vad spelar det för roll om du kör ifrån honom? Läs tråden.
Hamrén har sedan mååånga år tillbaks anammat principen om ägaransvar. Han tar kontakt med dig när du är hemma och pustar ut. Han är före sin tid :D


Ja tar gärna hand om Hamren - har stor vana av besvärliga rättshaverister till snuttar:D

Han ankommer som vanligt me Dhl till rikspolistyrelsen fasnajad på en lastpall,naken,ros i röva med namnlapp smetad i pannan

Haha han är ju lite cool men mig skulle han inte få dit efteråt med ett fånigt samtal - jag skulle sticka och träffa han personligen

:hördu:crash
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ja tar gärna hand om Hamren - har stor vana av besvärliga rättshaverister till snuttar:D

Han ankommer som vanligt me Dhl till rikspolistyrelsen fasnajad på en lastpall,naken,ros i röva med namnlapp smetad i pannan

Haha han är ju lite cool men mig skulle han inte få dit efteråt med ett fånigt samtal - jag skulle sticka och träffa han personligen

:hördu:crash

Coolt
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Hamrén borde ju vara klippt och skuren för att jobba på internutredningen, hög rättspatos, har inget emot att sätta fast kollegor och ger inte upp :tummenupp
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Tänk va många på länskriminalen och säpo han skändat:näsblod under sin karriär - dom har dratt till me Vi e snutar,kan vi inte vara smidiga, du vet oss kollegor emellan :D
 

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Ort
Bekvämt
Hoj
yummyHA
Jag är bara lite nyfiken.....Känner Hamrèn till att han är rikskändis? :D Hade vart lite roligt om han följde denna tråd :tuttar
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Skulle inte sporthoj.com skaffa en present åt herr Hamren till pensioneringen:D

En totalt olaglig streetfighter me miniskylt,tonade olagliga backspeglar,olagliga rykrör och allt.

Så han har nått att åka omkring me på gamla dagar:banana
 

eha

en svart till ska vägkittas, och betalas
Gick med
7 Jun 2010
Ort
Karlskoga
Hoj
fler än jag ids - färre än jag önskar
Att Hamréns rättskvalitéer "lika inför lagen" inte tagits tillvara är lite synd men fullt begripligt. Vem binder rygg till sin egen rygg medvetet? Inte ens rättsskaffens polisbefäl gör sig "populär" med sånt. Krävs alltså att en liknande Hamrén befordrats upp i kåren till beslutsnivå. Att detta skulle ske är en omöjlighet. Möjligen om någon får en TIA (liten stroke) med denna karaktärsändring som följd.

Även polismaktens beslutsfattare lär vara legio med det kollegiala "inte bötfälla sin egen mamma". Därav t ex att det är ett skämt (något man bara inte gör) att han bötfällt sin mor och inte sett mellan fingrarna för närstående.

Ett tänkbart utfall om Hamrén hade fått gå från att plåga samhället och bara paragrafrida poliser är att då hade Stockholms sämre poliskvartil flytt ut i landet - till oss andra; de har ni gott fått behålla.. :hihi

Så jag är tacksam för egen del - men gråter för fru Justitias skull.. :lol <-> :gråta = :confused: -> :ätapiller -> :brinnerup

Ja tar gärna hand om Hamren - har stor vana av besvärliga rättshaverister till snuttar:D

Han ankommer som vanligt me Dhl till rikspolistyrelsen fasnajad på en lastpall,naken,ros i röva med namnlapp smetad i pannan

Du glömde gadda honom med ditt förnamn på överarmen.. ;) Glöm inte skicka blommor hem dagen efter oxå. Funkar alltid har nån sagt.. :tummenupp
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Det är ju inte omöjligt - 200 spänn om 100 är med eller så.

Sen får ju nå ha en donatorhoj o Swädji får samla in cascha in.

Det får ju inte vara nått superhärke utan nått som rullar och är snyggt men allt skall vara totalt olagligt.

Han har ju gjort mer nytta än skada:D

Vi behöver en insider som kan kolla hur han tänkt sig - skall han jobba till 70:confused:
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Angående pensionspresent till sveriges mest ökända hojpolis, egentligen tycker jag att det vore en rätt vettig gest att skicka nåt till honom från sporthojscommunityt som tack för tiden som var, för ärligt talat är det poliser med starkt rättspatos som brinner för att beivra brott vi vill ha, även om just Hamrén kanske är lite jobbig för oss på sporthoj. :D
Då menar jag inte nån dum pryl utan bara nån liten småsak som tack för just hans rättspatos. :tummenupp
 

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
äsch, bilden på första sidan funkar ju inte längre, nån som kan lägga upp den igen? :D
 

Ahrkey

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Två trappor upp.
Hoj
Ingen
Angående pensionspresent till sveriges mest ökända hojpolis, egentligen tycker jag att det vore en rätt vettig gest att skicka nåt till honom från sporthojscommunityt som tack för tiden som var, för ärligt talat är det poliser med starkt rättspatos som brinner för att beivra brott vi vill ha, även om just Hamrén kanske är lite jobbig för oss på sporthoj. :D
Då menar jag inte nån dum pryl utan bara nån liten småsak som tack för just hans rättspatos. :tummenupp

Skicka honom en SH-tröjja med texten "Ute på specialuppdrag!".

Edit: Gärna inslagen med en rosa(?) post-it lapp på som lyder "Du ska inte tro att du kommer undan! /Sporthoj.com"
 
Last edited:
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top