Best of Hamrén

attack

Greve
Gick med
17 Feb 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSX-R600 K1
Undra om det är den där han spanar i när han är ledig?

Faktiskt fullt utrustad med spaningsutrustning som avlyssningsmikrofoner, fartkameror, vanliga kameror och saftblandare. Han har även sin mc där bak ifall han skulle se en motorcykel som behöver lite mer böter. Fullt utrustad med kylskåp och madrass för spaningsuppdrag runt hela Sverige(Främst mot motorcyklister såklart) - Konstigt att han inte nämner det i annonsen.
 

Micro

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
K7
Faktiskt fullt utrustad med spaningsutrustning som avlyssningsmikrofoner, fartkameror, vanliga kameror och saftblandare. Han har även sin mc där bak ifall han skulle se en motorcykel som behöver lite mer böter. Fullt utrustad med kylskåp och madrass för spaningsuppdrag runt hela Sverige(Främst mot motorcyklister såklart) - Konstigt att han inte nämner det i annonsen.

Misstänkte att det var så.
 

gnällhoj.com

Ny medlem
Gick med
12 May 2009
Ort
I landet där döden kommer som en befrielse
Hoj
fyra st nästan nya
Bötfällt kollegor -- han har tagit sin morsa för fortkörning ... enligt skrönan
Och jag hade två jobbarkompisar som skulle på ärende på olika håll
Och han lyckades stoppa bägge och bötfälla dom för en skit-fortis
en söder om stan i bil och en norr om stan på mc
 
Last edited:

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
har en liknande farbror blå här ner...han heter dock schelander(stavning?), på minner rätt mkt om honom, försöker ta en för allt han kan:mad:


rätt kul läsning:näsblod



Honom vinkade jag på i byn (önnestad) igår med tantens bil.
Han och 3 till stod precis vid 50 skyltarna när man kommer från Skoglösahållet.
Han tittade långt efter mig.

Kjellander heter han.
 

Malm3n

Hårdast på Bulten
Gick med
30 Aug 2010
Ort
Huddinge
Hoj
2014 Harley Davidson FXDB103 Street Bob
Fast nu sitter väl Mr Hamrén bakom pappershögarna? tyckte det va en fågel som viskade det i mitt öra :banana

Please MC GOD, tell me this is true?!?
 

Jerka84

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Ort
Täby
Hoj
Honda CBR 954rr / ShovelChopper
vart själv stoppad av mr Hamrén för ett par år sen.. blev rätt bra bemött måste jag säga, kanske berodde på att jag körde en HD och inte sporthoj... :va . Ja, en HD.. :arsele ..

va rätt kul att träffa den gamla legenden faktiskt, haha
blev några tusenlappar fattigare dock :huvet
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
vart själv stoppad av mr Hamrén för ett par år sen.. blev rätt bra bemött måste jag säga, kanske berodde på att jag körde en HD och inte sporthoj... :va . Ja, en HD.. :arsele ..

va rätt kul att träffa den gamla legenden faktiskt, haha
blev några tusenlappar fattigare dock :huvet

"Amerikansk motorcykel i ett svenskt land? skulle inte tro det! det blir böter på detta!"
:hihi

Skulle dock viljja veta vad anledningen va :)
 

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
Att nark polisen blev stoppad är en sak möjligtvis men att han efter fått se polis leg så valde han att även ta sin tid att skriva ut en bot för fortkörning även om han visste att boten inte skulle bli mer än avskriven..


Så nej han är inte så omtyckt av sina " kollegor "

Haha, hade jag vart nark polis eller likn, hade jag nog snabbt kontrat med, du ser påverkad ut och tagit fram ficklampan och tagit med han för test :D
 

Linkan77

Piggelinmissbrukare
Gick med
14 Mar 2007
Ort
Solna
Hoj
Såld

Från vilka "källor" har du hört detta? och varför skulle han slutat fara runt i trafiken då? Karln lever ju enbart för att bötfälla alla trafikanter, så om detta är sant så måste han ju sitta bakom sitt skrivbord och skaka av bötfällarabstinens.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Från vilka "källor" har du hört detta? och varför skulle han slutat fara runt i trafiken då? Karln lever ju enbart för att bötfälla alla trafikanter, så om detta är sant så måste han ju sitta bakom sitt skrivbord och skaka av bötfällarabstinens.

kallas effektivisering, han sitter med bilregistret och skicka ut bot:ar till SportHojs ägare direkt från kontoret bara för att man äger en.

:D
 

Balahue

Läderpung
Gick med
26 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
KTM 450 EXC
Träffade en ganska rolig och otroligt oteknisk och oinformerad polis häromveckan. Var påväg (i bil) hem och körde på västkustvägen utanför Malmö. Plötsligt bara förlorar bilen ALL kraft och jag kör in till sidan, slår på varningsblinkersen och försöker starta bilen. inser efter en stund att kamremen gått av...... nu upptäcker ja att en stor skåpbil stannat ca 15 meter bakom mig och ja tänker att de e väl någon som vill vara snäll och hjälpa till. men plötsligt börjar hela jävla bilen blinka blått... går ur bilen för att förklara läget och berätta att hjälp är påväg. ut ur polisbilen kommer 4 uniformerade poliser. 2 ställer sig en bit bort och en kvinna och en man kommer fram till mig.
Följande konversation äger rum mellan mig och den manliga polisen.

Polisen: Vad är det som hänt?
jag: Det är kamremmen som gått av men hjälp är påväg så de ordnar sig.
Polisen: kan du köra den här ifrån?
Jag: öööh... uhmmmm.. kamremen e av.
Polisen: ja jag hörde det men kan du köra den här ifrån frågade jag.

(Nu börjar den kvinnliga polisen få ett väl syligt flin och tittar på mig som om hon ville säga att hennes kollega inte en den vassaste kniven i lådan)

Jag förklarar då för mannen att nej ja kan självklart inte köra där ifrån eftersom kamremen är av och detta gör att bilen inte startar.
polisen svarar: hur hade du tänkt att du ska komma här ifrån då?

Nu börjar ja undra om killen e påverkad av diverse substanser för de måste vara den dummaste frågan han kunde ställa.

Jag: min vän är påväg hit så vi ska bogsera den.
polisen: de e bara ett problem med de beslutet.
jag: jaha...? vad då?
polisen: Man får inte bogsera på motorvägen!
Jag: de e klart man får, man får bogsera till närmaste avfart.
Polisen: Får man?

nu började hans kvinnliga kollega asgarva och tar tag i honom och säger " haha, ja de får man. kom nu så åker vi"

kan bara säga att om inte han var under utbildning så kan de fan inte vara höga krav på polishögskolan nu för tiden :p
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top