Best of Hamrén

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Jag kan bara lugna er alla, Tommy strikes again in 2010!!!!!!

Hade igår besök av två av hans MC åkande kollegor på Trafik Polisen och dom bekräftar att Tommy inte kommer att gå i pension på några år ännu dom sa även "Tommy är en jävul på att köra hoj, en effektiv Polis men fan det är något fel på karl'n han kan inte låta något vara och ger oss alla ett dåligt rykte", så det blir att fortsätta ha ögon i nacken....

DP says: Får väll hålla sig från Tokholm i sommar då.....

Jag kan bara lugna er alla, Tommy strikes again in 2010!!!!!!

Hade igår besök av två av hans MC åkande kollegor på Trafik Polisen och dom bekräftar att Tommy inte kommer att gå i pension på några år ännu dom sa även "Tommy är en jävul på att köra hoj, en effektiv Polis men fan det är något fel på karl'n han kan inte låta något vara och ger oss alla ett dåligt rykte", så det blir att fortsätta ha ögon i nacken....

DP says: Får väll hålla sig från Tokholm i sommar då.....

Ingen fara. Hamrén har bordstjänst i fortsättningen. PGA sitt beteénde bla.

Kan inte Kjecop ge oss någon ledtråd?
Har han skrivbordtjänst eller inte?

Mystiken tätnar om mannen som är lika omtalad som GR

undrar om han kommer ut och hedrar oss med sin närvaro i sommar också el är hans skrivbord en fast punkt fram till pensionen ? :rofl

Kanske Hamréns gamla? Men lite liten för Hamrén kanske :va http://www.blocket.se/stockholm/Polis_skinnstall__fore_detta_27007031.htm?ca=11&w=3

Vore nice att ratta upp bredvid en polisbumse och brappa med gasen i detta syndigt svarta ställ från den gamla onda tiden, lite mer syndigt än de där fromt blå de har idag.

Läcker Pantaloun de triqote!

Hur kan man få reda på när (om) Hamrén går i pension? Skulle va kul att skramla ihop till en gammal eländig hoj som han måste renovera den sista tiden av livet han tänkt tillbringa på verandan.

Jag tog och sökte på hamrén på ratsit och fick fram Karl Tommy Hamrén född 51.

Ekvägen som går förbi hans hus ser stundtals rätt nice ut, vad tror ni? Gruppkörning? :yoparty :D

Edit: SKit, fick fram fel adress när jag sökte på eniro. Var ju ett tråkigt bostadsområde han bor i :(

Last edited:
Märklig person, har hört mycket rykten om både det ena och det andra under åren. Är det ingen som sitter på mer info runt snacket om Hamréns inre tjänst. Kolla http://www.zatzy.com/allmaent/363531-rykte-hamren-har-fatt-inre-tjaenst.html
Torskat för honom två gånger. Senaste (sista?) gången när jag gjorde en stillastående burnis på Sveavägen och han fick tok-släpp och körde rätt hårt mot trafiken i vänsterbana för att få ett samtal med undertecknad.

inte en skröna på ngt sätt att hamrén bötfäller kollegor.

en narkotika polis jag träffade ( opps ) berättade många fall där Hamren bötfällde poliser i kronobergsgaraget och även under tyst spaning där dom förföljde misstänkta knark transporter.

Att nark polisen blev stoppad är en sak möjligtvis men att han efter fått se polis leg så valde han att även ta sin tid att skriva ut en bot för fortkörning även om han visste att boten inte skulle bli mer än avskriven..

Så nej han är inte så omtyckt av sina " kollegor "

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...