Beställa stompgrip och fälgstripes

cheddar bob

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2008
Hoj
GSXR 1000 K8 CBR600rr
Som rubriken lyder så ska jag beställa stompgrip och fälgstripes till min retta (-03) Jag vill ha fälgstrpes med en sån där applikator, så det blir lättare att få snyggt antar jag? Nu undrar jag vilken webshop som är hyffsat snabb och som har dessa prudukte, tipps???

Med lite vilja och en tumme som inte sitter fast i **** så är det inte så svårt!

Tror Biltema har stripes nu faktiskt? =)

Inte vill du ha Stompgrips när det finns mycket bättre alternativ.
Sök efter Tank Tredz på Goggle (Svenska sidor) så hittar du en produkt som slår Stompgrips på alla punkter, inkl. priset.:tummenupp

Inte vill du ha Stompgrips när det finns mycket bättre alternativ.
Sök efter Tank Tredz på Goggle (Svenska sidor) så hittar du en produkt som slår Stompgrips på alla punkter, inkl. priset.:tummenupp

Klämde och kände på Tank Tredz ute på Racerepairs i Uppsala. Jämförde även med Stompgrips och det var stor skillnad. Tank Tredz alla dagar i veckan! :tummenupp

inte för att jag vill sno tråden för dig men tänkte ta tillfället i akt ..
Vad för stripes är snyggt på vita fälgar som på min R6a -00?

Är det lätt att montera stripes utan en "applikator" eller är det ett helvete och blir det fult??

Är det lätt att montera stripes utan en "applikator" eller är det ett helvete och blir det fult??

Stripsen är ju formade efter hjulen så det är busenkelt. Men man måste vara noggrann så cirkeln blir en cirkel:D

Stripes med verktyg har greven och du får dom snabbt!

Varför köpa utan verktyg när det handlar om kanske 100:-?

Finns stomopgrip, tank tredz och gripsters så det är bara välja ett av dom och googla!

Köp stripes på Biltema för 89kr :tummenupp

Lätt att fästa och finns i många olika färger.

Har på min motard som har varit ute i skog och lerhål och än sitter dem fast, så bra kvalla är det :)

Edit: Lägger till en bild...

Bifogat

• IMG_7112.jpg
    IMG_7112.jpg
    155.6 KB · Visningar: 121
Last edited:
Tech-Spec's Gripsters är också ett alt. som slår Stomp på fingrarna. Deras s.k snake skin är det riktigt bra bett i :tummenupp

Kollade på deras hemsida å dom va ju bara svarta, inte specielt snyggt om man inte har svart hoj:confused:.
Tank Tredzen är "transparenta" så dom syns mindre, betydligt mycket snyggare tycker iallafall jag:yoparty.

Hej ! jag ska bestäla stompgrips.... har en svart hoj å undrar vad som kan tänkas bli snyggast? transparent eller svart? nån som har nå kort ? skulle va kul å se olika alternativ! :) mvh D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti