Beställ/köp din SupermotardSweden sweatshirt nu!

Nu är det 28st som betalat. Har ni betalat igår eller idag syns inte betalningen förrän på fredag troligen.

Men fortsätt beställ och betala nu i veckan. Går i tryck nån gång nästa vecka. Och klart på 1 vecka därefter ungefär (tar en viss tid att få hem tröjor o sen trycka).

Yo! Fixa nu gubbs. Vill trycka dessa relativt fort här.. så jag hindrar nog orders / betalning på fredag, så går de i tryck på Måndag nästa vecka redan.

^^Gjorde min besällning förra veckan men betalde idag, blev min betalning hindrad eller klarade jag mig? :4skrika
Hur blir det med leverans av tröjjorna, kommer dom på posten eller i brevlådan?
Mvh Morgan

Last edited:
Får man nån bekräftelse på att pengarna har kommi in å att d inte blev nå knas huruvida vem d va som skicka in päningen?

Zana skrev:
Samma som sh.com tröjorna borde det ju vara...

Tror det är så här:

Small = Girlo
Medium = Spinko
Large = Normo
XLarge = Krafto
XXLarge = Fetto

Och givetvist en beställd och betalad... Skulle vara kul å se hur många beställningar vi är uppe i... :)

Edit: Givetvis tog man modell "Krafto" :yoparty :gnissla

Beställt en, givetvis "krafto " :yoparty

Beställde sporthoj tröja i large, och den passar precis !! :)

Evil M skrev:
Är det försent att beställa tröja nu?

/ sen som alltid!
Beställer du NU och betalar NU innan kl16.00 kommer du med. Tar bort beställningssidan innan kl16.00 för att se till att inga fler beställningar/betalningar görs.

Pratade precis med tryckeriet. Jag har fått lov att byta tryckeri, men har blivit lovad att kvaliten ska vara riktigt bra och trycket ska hålla länge. :tummenupp
Skulle även bli en annan tröjsort. Printware. Har en sådan Sporthoj.com-tröja. Den allra första som trycktes.. min Swedie tröja. Den håller fortfarande efter 4 år. Luktar dock lite konstigt efter att jag använt den som mekatröja ett antal gånger.

Last edited:
Hur lång tid tar det igentligen för pengarna att föras över från mitt konto till postgirot?

Det står fortfarande att jag inte har betalat men pengarna är dragna från mitt konto.

Betala kl15 i går.

Evil M skrev:
Hur lång tid tar det igentligen för pengarna att föras över från mitt konto till postgirot?

Det står fortfarande att jag inte har betalat men pengarna är dragna från mitt konto.

Betala kl15 i går.
Ahapp! Du ser... kan t.o.m. ta 2 dagar efterso jag inte ser stålarna. Imorgon dock med stor sannolikhet.

VEM är detta: (Jag måste få reda på detta snarast, annars vet jag ej vad pengarna kommer gå till. heh)

AVSÄNDARE: AVSÄNDARREFERENS: BELOPP (SEK):
NORDEA BANK AB DAGBOK

640 69 47-9

500,00

VALUTAKOD: SKICKAT BELOPP:
SEK

500,00

BOKFÖRINGSDATUM: KONTOUTDRAGSNR:
2005-03-21

49

Jag har nu gått med ordern till tryckeriet. Tar ej emot varken orders eller betalningar längre.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT