Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zana skrev:Tack för vänligheten, ge swedie lite stryk sen när han kommer hem! Hälsa från mig!!![]()
Zana skrev:Å såhär snyggt blev det tillslut!
Armtexten skulle vara större, samt lite dassig gul. Men annars sketafint...
XL verkar passa bra också...
![]()
Ringrostig skrev:Ja snälla gör det. Ja vill abolut köpa en jag också!!! 11 tröjor till borde väl inte vara nåt. Bara en fundering sådär... Behöver man lägga upp en ny ordersida, är inte den gamla beställningen redan klar. I så fall är det väl bara att "nollställa" den gamla och köra vidare på den.....eller???
Direkt jag får klartecken går jag in och beställer samt skickar betalning dit den skall.
MVH. \\Micke
Mår du inte bra ska du ta det lugnt och inte stressa på med tröjorna. Dom är ju inte livsviktiga.Alicia skrev:Jag hade otur att åka på magsjuka i förmiddags, nån timma efter att superknutte hade hämtat sin tröja.
Men min undebara svärmor var här med lite upppiggande yoghurt som gjorde att jag många timmar senare kunde ta mig ut å köpa cocacola å bananer.
Har ju lovat att dom som pm:ade mig skulle få sina tröjor imorgon, eftersom man ska hålla vad man lovar så får :
Billson, Morrre, BayLakeRider, Drutten, Spider, Fragger, Evil M och Tazmania sina tröjor imorgon med posten.
Resten får sina på torsdag el fredag.
Alicia skrev:Jag hade otur att åka på magsjuka i förmiddags, nån timma efter att superknutte hade hämtat sin tröja.
Men min undebara svärmor var här med lite upppiggande yoghurt som gjorde att jag många timmar senare kunde ta mig ut å köpa cocacola å bananer.
Har ju lovat att dom som pm:ade mig skulle få sina tröjor imorgon, eftersom man ska hålla vad man lovar så får :
Billson, Morrre, BayLakeRider, Drutten, Spider, Fragger, Evil M och Tazmania sina tröjor imorgon med posten.
Resten får sina på torsdag el fredag.
Alicia skrev:Dom sa på tryckeriet att det var svårt att få till den gula, och väldigt knepigt på grund av något men kommer inte ihåg vad riktigt nu.
Ska vidarbefodra detta vid nästa besök på tryckeriet, samt PRISET som blev SJUKT mycket högre än förväntat...Zana skrev:Å såhär snyggt blev det tillslut!
Armtexten skulle vara större, samt lite dassig gul. Men annars sketafint...
XL verkar passa bra också...
![]()
Swedie skrev:Ska vidarbefodra detta vid nästa besök på tryckeriet, samt PRISET som blev SJUKT mycket högre än förväntat...
Swedie skrev:Ska vidarbefodra detta vid nästa besök på tryckeriet, samt PRISET som blev SJUKT mycket högre än förväntat...
Alicia skrev:Alla tröjor är packade och kommer att skickas iväg idag.
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|