Beställ/köp din SupermotardSweden sweatshirt nu!

Tack för vänligheten, ge swedie lite stryk sen när han kommer hem! Hälsa från mig!! :)

Å såhär snyggt blev det tillslut!

Armtexten skulle vara större, samt lite dassig gul. Men annars sketafint...

XL verkar passa bra också...
:tummenupp

Bifogat

• motardtröjan.jpg
    motardtröjan.jpg
    19.1 KB · Visningar: 91
Zana skrev:

Dom sa på tryckeriet att det var svårt att få till den gula, och väldigt knepigt på grund av något men kommer inte ihåg vad riktigt nu.

Jag hade otur att åka på magsjuka i förmiddags, nån timma efter att superknutte hade hämtat sin tröja.
Men min undebara svärmor var här med lite upppiggande yoghurt som gjorde att jag många timmar senare kunde ta mig ut å köpa cocacola å bananer.

Har ju lovat att dom som pm:ade mig skulle få sina tröjor imorgon, eftersom man ska hålla vad man lovar så får :

Billson, Morrre, BayLakeRider, Drutten, Spider, Fragger, Evil M och Tazmania sina tröjor imorgon med posten.

Resten får sina på torsdag el fredag.

Ringrostig skrev:
Ja snälla gör det. Ja vill abolut köpa en jag också!!! 11 tröjor till borde väl inte vara nåt. Bara en fundering sådär... Behöver man lägga upp en ny ordersida, är inte den gamla beställningen redan klar. I så fall är det väl bara att "nollställa" den gamla och köra vidare på den.....eller???
Direkt jag får klartecken går jag in och beställer samt skickar betalning dit den skall.

MVH. \\Micke

Hur gick det med nya beställningar?
Går det att beställa en tröja nu?
Hoppas det... :4skrika

Edit: Om man nu kan beställa en tröa, går det att ha å,ä,ö i namnet?

Alicia skrev:
Jag hade otur att åka på magsjuka i förmiddags, nån timma efter att superknutte hade hämtat sin tröja.
Men min undebara svärmor var här med lite upppiggande yoghurt som gjorde att jag många timmar senare kunde ta mig ut å köpa cocacola å bananer.

Har ju lovat att dom som pm:ade mig skulle få sina tröjor imorgon, eftersom man ska hålla vad man lovar så får :

Billson, Morrre, BayLakeRider, Drutten, Spider, Fragger, Evil M och Tazmania sina tröjor imorgon med posten.

Mår du inte bra ska du ta det lugnt och inte stressa på med tröjorna. Dom är ju inte livsviktiga.

Du är toppen, krya på dig :krama
Alicia skrev:

Alicia skrev:
Dom sa på tryckeriet att det var svårt att få till den gula, och väldigt knepigt på grund av något men kommer inte ihåg vad riktigt nu.

Allright... Kan ju inte bli 100% på första försöket... Tror det bara är jag som är kinkig, blir lätt så när man har slutresultatet i huvudet...

Jag är iallafall nöjd, och imorgon kommer tröjan förhoppningsvis åka runt i stan. Med mig innuti förstås... ;)

Och, fan magsjuka är inte att leka med. Ansträng dig inte i onödan!

- Och kan inte nån ta tag i en ny intressetråd och samla ihop ett nytt gäng? Det verkar ju onekligen vara så att det lätt går att skrapa ihop ytterligare 10 personer...

Mår som sagt redan bättre som tur är.

Swedie lägger upp en beställningsida när det går att beställa igen.
Han anländer imorgon.

Zana skrev:

Ska vidarbefodra detta vid nästa besök på tryckeriet, samt PRISET som blev SJUKT mycket högre än förväntat...

Swedie skrev:
Ska vidarbefodra detta vid nästa besök på tryckeriet, samt PRISET som blev SJUKT mycket högre än förväntat...

Går det att beställa tröjor igen nu?
Isåfall blire beställa en direkt.... :)

Alla tröjor är packade och kommer att skickas iväg idag.

Fick hem tröjjan idag :D klart nöjd med resultatet :yoparty Ångrade att ja beställde huva bara, ser ju inte hela nicket :huvet men de spelar inte så stor roll :)
//Morrre

Swedie skrev:

Så farligt är det inte. Men gjorde ni inte upp om priset innan?

Ni som vill ha nya tröjor, jag kan skicka trycket över nätet eller på bränd cd så är det bara att bege sig till ett tryckeri själva... Bara att säga till...

Alicia skrev:
Alla tröjor är packade och kommer att skickas iväg idag.

Å så fick man sin idag... :banana

Måste tacka Swedie för tröjan å Alicia som står ut med att packa alla tröjor som vi beställer...

Tackar så mycket...

Mvh Persby

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph