Frösö Ante
Boost
Jihaaa...då har man snart en fet tröja då 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ledsen att det dröjer. Tryckeriet jag använder ställer man sig i kö hos (tar 1 vecka att trycka minst). Och sen beställer de tröjorna från Finland tror jag och det i sig tar några dagar. Sen är det alltid så att jag iaf låter 2-3 veckor gå innan jag lämnar ordern till tryckeriet. Så det kan ta upp mot 5-6 veckor (vid strul, sena ändringar m.m)innan det blir färdigt och utskickat.Morrre skrev:Halloj! Vill inte på något sätt stressa på med tröjjorna, men ja undrar bara hur de går?När väntas dom klara?
Mvh Morrre
Ja snälla gör det. Ja vill abolut köpa en jag också!!! 11 tröjor till borde väl inte vara nåt. Bara en fundering sådär... Behöver man lägga upp en ny ordersida, är inte den gamla beställningen redan klar. I så fall är det väl bara att "nollställa" den gamla och köra vidare på den.....eller???Swedie skrev:Hmm, jag kan lägga upp en ordersida för er oxå. Men det måste alltså bli mer än 10st beställningar för att det ska gå runt ekonomiskt.
Zana skrev:Tack, Alicia!
Då borde den komma idag då? Yeeehaaa, måste kolla om det kommit nån utlämnings-avi...
![]()
Alicia skrev:Den borde komma idag iallafall, hann precis bort till posten innan dom stängde igår.
Zana skrev:Coolt! Ska kolla nu... Brukar få posten ganska tidigt, eller var det sent? Hmmm... NU KOM DEN!! Medan jag satt och skriver dimper det ner nåt hörde jag... Kilar iväg nu lite fort!!![]()
Zana skrev:yippi!
edit: wtf, efter 13:00... Jahapp...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |