Beställ/köp din SupermotardSweden sweatshirt nu!

Halloj! Vill inte på något sätt stressa på med tröjjorna, men ja undrar bara hur de går? :) När väntas dom klara?
Mvh Morrre

Morrre skrev:
Halloj! Vill inte på något sätt stressa på med tröjjorna, men ja undrar bara hur de går? :) När väntas dom klara?
Mvh Morrre
Ledsen att det dröjer. Tryckeriet jag använder ställer man sig i kö hos (tar 1 vecka att trycka minst). Och sen beställer de tröjorna från Finland tror jag och det i sig tar några dagar. Sen är det alltid så att jag iaf låter 2-3 veckor gå innan jag lämnar ordern till tryckeriet. Så det kan ta upp mot 5-6 veckor (vid strul, sena ändringar m.m)innan det blir färdigt och utskickat.

Förövrigt ska de vara klara på Fredag! Men ska ringa imorgon och checka. Är de klara på fredag ska jag göra mitt bästa att skicka ut dom samma dag.

Blir det någon mer beställning av tröjor :confused:
Ville också ha en men såg inte inlägget förän det var försent :huvet

Hmm, jag kan lägga upp en ordersida för er oxå. Men det måste alltså bli mer än 10st beställningar för att det ska gå runt ekonomiskt.

Jag pratade nyss med tryckeriet och de är tyvärr försenade. Men på Måndag eftermiddag ska alla vara klara. Jag har förberett genom att fixa alla paketen redan idag och kommer prepapera för att det även ska gå Ut på måndag kväll, så borde alla ha sina tröjor på Tisdag.

Vet att det finns flera som hört av sig till mig, som inte kom med i första omgången... Styr upp en ny tråd/omgång, 10 pers till är inga problem...

Och Swedie, soft, ser redan fram emot posten-besöket... :D

Swedie skrev:
Hmm, jag kan lägga upp en ordersida för er oxå. Men det måste alltså bli mer än 10st beställningar för att det ska gå runt ekonomiskt.
Ja snälla gör det. Ja vill abolut köpa en jag också!!! 11 tröjor till borde väl inte vara nåt. Bara en fundering sådär... Behöver man lägga upp en ny ordersida, är inte den gamla beställningen redan klar. I så fall är det väl bara att "nollställa" den gamla och köra vidare på den.....eller???
Direkt jag får klartecken går jag in och beställer samt skickar betalning dit den skall.

MVH. \\Micke

Fan va fett... Och bakhjulsflickan måste ju också skaffa en!! :D

Och alla andra som saknar en... :)

Swedie har nu flugit sin kos till England,
och därmed lämnat mig med allting.

Nu är det så att Swedie tabbade sig lite,
jag fick endast adresserna och inte era nickname,
så jag vet inte vilken tröja som ska till vilken adress.

Så om ni vill ha era tröjor på onsdag morgon så pm:a mig med erat nickname el vad ni nu har för signatur på tröjorna plus eran adress så skickas dom så fort som möjligt.
Annars får ni vänta till Swedie är hemma.

Även ni som inte har något nick på era tröjor pm:a om ni vill ha dom tidigare,
skriv att ni inte har nåt nick å sen eran adress

Zana, Clipside och Basta får sina tröjor imorgon.

Ni var snabba nog så att jag hann till posten innan det stängde.

Tack, Alicia!

Då borde den komma idag då? Yeeehaaa, måste kolla om det kommit nån utlämnings-avi...

:)

Zana skrev:
Tack, Alicia!

Då borde den komma idag då? Yeeehaaa, måste kolla om det kommit nån utlämnings-avi...

:)

Den borde komma idag iallafall, hann precis bort till posten innan dom stängde igår.

Alicia skrev:
Den borde komma idag iallafall, hann precis bort till posten innan dom stängde igår.

Coolt! Ska kolla nu... Brukar få posten ganska tidigt, eller var det sent? Hmmm... NU KOM DEN!! Medan jag satt och skriver dimper det ner nåt hörde jag... Kilar iväg nu lite fort!! :D

Zana skrev:
Coolt! Ska kolla nu... Brukar få posten ganska tidigt, eller var det sent? Hmmm... NU KOM DEN!! Medan jag satt och skriver dimper det ner nåt hörde jag... Kilar iväg nu lite fort!! :D

Hade den kommit el?

yippi!

edit: wtf, efter 13:00... Jahapp... :confused:

Bifogat

• avi.jpg
    avi.jpg
    28.2 KB · Visningar: 54
Om det är någon mer som vill ha sin tröja imorgon så måste ni pm:a mig innan klockan halv tre idag.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph