Berik helställ

The blade skrev:
Är även lite små sugen på detta Honda West stället från spyke.
Nån som vet hur spyke är i storlekarna + hur kvalitén är på dessa ställ??
Tacksam för svar :tummenupp

Har själv det stället.Inköpt 04 nytt och gav då 7lök för det.Det är i grunden samma som Spyke 4 Race fast med alla logos på.Perforerat och sitter störskönt och som korvskinn på mig.Dragkedja,sömmár verkar vara bra än så länge.Sedan att du lär vara en av få som har det är ju en en annan sak.Nypris när jag skulle ha det var 14lök men som sagt gav 7lök.

beställde berik stället i onsdags!
Men är rädd att jag köpt för stort!
Har inte fått det än men får väl prova och se nästa vecka när det kommer

Köpte strl. 54 är själv 186 lång för stort? kom knappt i ett 52 när jag provade ett arlen ness ställ...

Jag har ett tvådelat berik. Passar mig fint iaf :)

Afterburner skrev:
Hehe, lustigt att denne tråden kom upp nu :yoparty Jag inhandlade nämligen ett sånt här (Bild)i tisdags! Sitter som ett korvskinn!

En äkta posör matcha skinnstället med gympadojorna... :yoparty

Detta kom idag :yoparty Storlek 54 mina mått 193cm 88kg!

5850:- FC-Moto.de

Bifogat

• tomte.JPG
    tomte.JPG
    81.9 KB · Visningar: 417
pucko skrev:
Hur lång tid tog det att få hem stället?

Typ 5 veckor eftersom jag beställde 2 stycken o de ena var slut på lager. Men dom fick ställ från Berik förra veckan så nu borde de va lugnt. Har dom grejerna tar det 3-5 dagar. Ring och kolla med dom innan du beställer.

JT skrev:
Var köpte du det gråa Berik stället? Hittar bara vitt, blått och rött på FC-moto.
Inte samma modell.

The blade skrev:
Gott, hur klarar sig stället mot smuts?? Eller va fan...du kanske inte ahr kört med det än för vintern ger sig ju aldrig :huvet
Har inte hunnit(läs snö) testa än men får väl ställa sig i duschen efter varje tur :D

The blade skrev:
Funderar på att köpa mig ett sånt här vitt Berik ställ. Nån som vet om kvalitén är bra på Berik ställen? Sålde mitt tvådelade Dainese ställ p ga av dålig passform. Storleken borde väl vara likvärdig med Arlen Ness ställen med tanke på att de samarbetade med Berik . Provade ett Arlen Ness ställ i stlk 50 och det satt som ett smeck. Vitt kankse inte är det mest praktiska men jä--gt snyggt :tummenupp
Vad tycker ni. Är berik nått att satsa på?
http://www.berik.it/racing/s/ls1-3214-bk.html

Får man fråga hur lång du är och vad du väger? Prövade nämligen själv det här Arlen Ness i Känguruskinn racestället med puckel. Är 1,81 o väger 70kg och storlek 52 satt fint.

Speedie skrev:

Köpte strl. 54 är själv 186 lång för stort? kom knappt i ett 52 när jag provade ett arlen ness ställ...
Hur mycket väger du?

Beställde st52 från tyskland ( 186/79 ) och jag har inte provat än, vet inte om det är för litet.

Fredde Meck skrev:
Hur mycket väger du?

Beställde st52 från tyskland ( 186/79 ) och jag har inte provat än, vet inte om det är för litet.

Polaren har ett vitt i storlek 52 han e 186/75 och det sitter som smäcket på honom.

Steinmeister skrev:
Polaren har ett vitt i storlek 52 han e 186/75 och det sitter som smäcket på honom.
skönt å höra! Syrran kommer hem med det på Tisdag (slipper frakten eftersom hon bor i München och får fixa alla beställningar till mej), men med all jä**a snö så blir det väl till att dra på sej stället och torrbryta några timmar i garaget :yoparty

Fredde Meck skrev:
skönt å höra! Syrran kommer hem med det på Tisdag (slipper frakten eftersom hon bor i München och får fixa alla beställningar till mej), men med all jä**a snö så blir det väl till att dra på sej stället och torrbryta några timmar i garaget :yoparty

Systrar är oftast bra att ha... (Märk oftast) :tummenupp

Jo men som sagt, 186cm/75kg:

Bifogat

• Maxporrliten.JPG
    Maxporrliten.JPG
    47.3 KB · Visningar: 444
Fredchen skrev:
jag har beställt det stället + beriks vita handskar på fcmoto.... jäkligt bra pris. Hoppas det passar bara...

Jag ska nog också köpa det....men blev lite besviken av den där bilden på stället bakifrån :( Visste inte att det var rött sådär....är det så eller har jag kollat fel?

edit: hmm...står ju iofs Black/White/Red. På Fc-Moto står det endast Black/White. Men det ser ju exakt ut som det där Black/White/Red framifrån?

Max© skrev:
Systrar är oftast bra att ha... (Märk oftast) :tummenupp

Jo men som sagt, 186cm/75kg:

Du lär ju veta hur det är på baksidan! Kan du dela med dig av den informationen så vore du snäll :)

Last edited:
Speedie skrev:

Köper man för litet så går det alltid att töja, hänga på nån galje så det dras ut eller gå runt med det efter en varm dush men köper du för stort så är det inte så mycket att göra åt. :pangihuve

Nypan83 skrev:
En äkta posör matcha skinnstället med gympadojorna... :yoparty

Posing is the shit :banana Hehe Tävlar i athletic fitness så jag är van posör ;) hehe

Fan grabbar, va klena ni é.. Väger typ 70 kg och é 180 :tuttar
Jag é 175 cm och väger 80 kg och strl. 52 passar fint!

Afterburner skrev:
Posing is the shit :banana Hehe Tävlar i athletic fitness så jag är van posör ;) hehe

Fan grabbar, va klena ni é.. Väger typ 70 kg och é 180 :tuttar
Jag é 175 cm och väger 80 kg och strl. 52 passar fint!

Fetto, behöver du ju inte fundera när du blir ifrånåkt i sommar då :tungan

:tomten

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back