Berik helställ

Scorpion.SE skrev:
2419662 Ja, du har rätt, MC handlarna i landet behöver ju inte betala hyra, arbetsgivaravgifter etc... Va FAN ska de ha SÅ höga priser för... Fattar inte jag heller ;)

Precis som att dom ligger och pressar på marginalerna och säljer ställen så billigt som det bara går?

Ett AN-ställ kan man väl lura på vemsomhelst som vill ha märkesprylar för 10 000:-, just för att det står AN på stället..

Färgval

Jag har en liten fråga:
hur viktigt är det med färgen på stället? dvs om jag har en blå,svart och grå (suzuki gsxr 97) Mc, borde jag då tex ta 3214-blå? även om det vita kanske är snyggare utan hoj, så kanske det blåa ser mycket snyggare ut när man väl sitter på Mcn:va
hur ska man tänka:va

heej jag ha köpt ett grått vitt svart berik ställ passar utmärkt till olika färger av hojar ... har själv en blåvit k5a :tummenupp men köp vad du tycker e snyggast behöver inte matcha hojen tycker jag ...

berikställ!

tjena alla!
jag ska sälja mitt berikställ som ni pratar om, det vita skitcoola stället... stl 54, nyskick! endast 6500:- istället för 10000:- i butik! slå mig en pling, sitter sällan vid datorn! 0735122759 stefan:D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt