Har funderingar att försöka hitta någon billig R1 i gott skicka (runt 65-65000) med inte för många mil på mätaren. Tänkte även ta och lacka om den samt göra den lite mer personlig dock kanske inte lika mycket som alá rave
Men jag tvekar o tänker o tänker om det är värt att byta bort min thudercat för detta endamål..........
Hade visserligen varit kul att meka lite med en båge i höst. Men med tanke på att min thundercat är en -00 och r1:an skulle bli en 98 el 99:a känns det lite surt att byta "ner sig". Dock är det ju en nyare konstruktion då kissen kom -96 o inga ändringar är gjorda.
Ahhhhh som ni ser lite hjälp på traven plz
Men jag tvekar o tänker o tänker om det är värt att byta bort min thudercat för detta endamål..........
Hade visserligen varit kul att meka lite med en båge i höst. Men med tanke på att min thundercat är en -00 och r1:an skulle bli en 98 el 99:a känns det lite surt att byta "ner sig". Dock är det ju en nyare konstruktion då kissen kom -96 o inga ändringar är gjorda.
Ahhhhh som ni ser lite hjälp på traven plz
Men sedan å andra sidan så skall du inte köra bana eller liknande så tycker jag nog att du skall behålla thundercaten. Jag tycker att min spetta är lite väl sportig för landsvägen hade en Monster innan och det var bättre.