Har bestämmt mig för att ge mig in i "MC-världen" och har fastnat för Suzukis GSX-R hojar. Köpet står mellan antingen en GSX-R 600 eller en GSX-R 750. Båda hojarna är från 2009 och är helt nya från fabrik. Vad jag vet så är det exakt samma hoj när det gäller chassit? Jag har bestämt mig för att köra på en blå/vit hoj men kan helt enkelt inte komma underfund med vilken av de två jag ska satsa på.
Jag är 19 år och håller på ta A körkort, ska jag köra lagligt i år så är det ju 600 som gäller, men mina två polare har beställt varsin 750 och man vill ju inte ligga steget bakom
Tycker ni man ska satsa på en 600 eller ska man köra all in på en 750 med det samma? Hur stor skillnad är det mellan dessa två modeller? Effektmässigt, körmässigt osv, ni som vet vad säger ni?
Jag är 19 år och håller på ta A körkort, ska jag köra lagligt i år så är det ju 600 som gäller, men mina två polare har beställt varsin 750 och man vill ju inte ligga steget bakom

Tycker ni man ska satsa på en 600 eller ska man köra all in på en 750 med det samma? Hur stor skillnad är det mellan dessa två modeller? Effektmässigt, körmässigt osv, ni som vet vad säger ni?