Behöver en eller flera hojåkare till möhippa på lördag!

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Tänkte höra om det finns någon eller ännu roligare med flera skulle vilja plocka upp min kompis blivande fru på Mandolingatan i Frölunda på lördag runt kl. 14.00-14.30, köra med henne en stund och sedan lämna av henne 15.00 på Hotell 11, Eriksberg. Hon kommer att ha fullt ställ på sig. Hon har åkt hoj nån gång tidigare men aldrig "fort" :) Hör av er så fort som möjligt!

Last edited:
Kan ju tillägga att Du/Ni blir mottagna på Eriksberg av ett gäng tjejer som inte är helt främmande för begreppet ligga. Dom kommer även vara tillgängliga på deep under natten och då har ni ju redan halva inne, he, he ;)

skulle ställt upp direkt har kört några möhippor innan och det brukar va kul:D
men tyvärr så har jag barnen denna veckan hoppas det löser sig

Glöm inte kondomer då!!

Förra året fick över 47000 svenskar (rapporterade fall) klamydia, och drygt 37000 aborter genomfördes, och som läkare vill göra vad jag kan för att minska dessa siffror. ( Här tyckte jag var ett ypperligt tillfälle om än något opassande??)

Tyvärr är jag ju inte aktuell för detta uppdrag :( , men jag kan varmt rekommendera det. "Kidnappade" o körde iväg en blivande brudgum för några år sedan, det var riktigt kul!
Lycka till:tummenupp

Glöm inte kondomer då!!

Förra året fick över 47000 svenskar (rapporterade fall) klamydia, och drygt 37000 aborter genomfördes, och som läkare vill göra vad jag kan för att minska dessa siffror. ( Här tyckte jag var ett ypperligt tillfälle om än något opassande??)

Tyvärr är jag ju inte aktuell för detta uppdrag :( , men jag kan varmt rekommendera det. "Kidnappade" o körde iväg en blivande brudgum för några år sedan, det var riktigt kul!
Lycka till:tummenupp

Alltid bra med lite upplysningar!

Hade väl först och främst önskat killar på hoj men en räserbrud kan ju funka det också :) Är du ledig på lördag?

Alltid bra med lite upplysningar!

Hade väl först och främst önskat killar på hoj men en räserbrud kan ju funka det också :) Är du ledig på lördag?

He, he.. jag skulle kunna klä ut mig till kille.. det har jag faktiskt gjort på ett annat "uppdrag" en gång och det funkade skitbra! Med mörkt visir och lite strumpor och så, borde det inte va omöjligt.. e hon snygg? :D

Hmm.. jo, jag är ledig på lördag, men ska ev. ev. åka bort ett par dagar.. har besked tor-fre, meddelar så fort jag vet. Men är jag hemma så ställer jag absolut upp! Så blir det garanterat inga oönskade graviditeter & annat otrevligt, och då blir jag nöjd & glad!:)

Kanon, hör av dig när du vet! Skickar nummer via pm.

Så blir det garanterat inga oönskade graviditeter & annat otrevligt, och då blir jag nöjd & glad!:)

Det vet man aldrig... Grabbgänget hamnar också på klubben under kvällen :)

Det vet man aldrig... Grabbgänget hamnar också på klubben under kvällen :)[/QUOTE]

Jisses.. Har folk glömt hur könssjukdomar smittar, eller hur barn blir till??
Kanske läge att ta sig dit då, och dela ut lite kådisar & upplysa lite om innebörden av "ligga" :fattartil

Jag har inget å göra på lördag så det vore kul å hjälpa till.
Om en trött XJR funkar.

Om en trött XJR funkar.

Ja det här verkar ju kunna lösa sig!!:)

Jag kommer tyvärr inte vara hemma.. Hoppas jag inte skrämt iväg för många spekulanter bara..

I värsta fall får du väl annars ta dig till GP kl 12 på lördag och ta befälet över gruppkörningen..

Lycka till nu!

Hej!

Ledsen för sent svar. Såg inte detta förrän under eftermiddagen. Träffade en gammal kompis på lunchen och han tyckte det lät som en rolig idé med en liten kidnappning med sin R1:a.

Tack ändå för visat intresse! Kommer säkert fler tillfällen och då vet jag vart jag ska vända mig :)

Om en trött XJR funkar.

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...