40 hojar att provköra 10-11/5 2014 på Start2Ride

För mig är det helt obegripligt. Dels hur man frivilligt kan bosätta sig rakt under inflygningen till Arlanda ungefär en kilometer från bankanten, dels hur man överhuvudtaget kan urskilja några andra ljud då det kommer flygplan ungefär en gång i minuten. Men det är precis så illa som Peter säger. Det är till och med så illa att det bor människor i denna by som själva sysslat med motorcyklar såväl som bankörning. Lite "det är helt OK att väsnas bara det inte sker där jag själv bor" attityd...?

Bara i Sverige. Befinner mig i Adenau just nu - bokstavligen bredvid nordschleife - och inte fan är det någon som neggar här.

Och det är idel ädel ljudmatta runt Breidscheid.

Ibland är man bra fundersam varför man bor där man gör.

Hade jag inte bara haft körkort för hundratjufemma hade jag lätt rullat de 20 milen från Örebro för o få prova dem där hojarna haha!

Fan Peter, jag stod ju med skinnstället på och hjälmen i handen hela förmiddan utanför porten, du skulle ju plocka upp mig :mad:

edit: jävvlars va tyst det blev :)

Jag velade fram och tillbaka typ 5 gånger, men i sista sekund så målade jag upp hur jag skulle få sitta och svära i bilköer på vägen hem, så ändrade mig igen och tog hojen ut. Fick bra sällskap av Piraten och en icke-sh-medlem :)

Nästa gång sportis, nästa gång.. :krama

Jag velade fram och tillbaka typ 5 gånger, men i sista sekund så målade jag upp hur jag skulle få sitta och svära i bilköer på vägen hem, så ändrade mig igen och tog hojen ut. Fick bra sällskap med Piraten och en icke-sh-medlem :)

Nästa gång sportis, nästa gång.. :krama
Ta´t lugnt, bara skoja, jag kommer inte ens ihåg hur man kör hoj :rolleyes:

Frågade apriliasnubben om det verkligen var ok att provköra fast klockan var en bit över stängningsdags. Han var så sjukt avslappnad att han inte ens verkade orka komma på vad fan han skulle svara på det. Fattade att stängningsdags inte riktigt var med på detta tälts dagordning, så bara ut och tuta och köra!:tummenupp
RSV4 säger jag bara...:kär
Tack för ett bra evenemang, ni som var med och ordnade det!

Kul att eventet blev uppskattat. Om ni vill att vi kör nästa år också måste ni bidra med solsken, så försöker vi i arrangörsgruppen fixa ännu fler hojar, fler utställare, fler trafikskolor och fler matställen. Ok?
Andra idéer är välkomna. Bara det går att genomföra så...
Vi vet redan att många vill provköra hojarna på banan, men det finns vissa problem med det som vi nog inte kan lösa. Andra tips och idéer?

Övertyga fler tillverkare att ta dit fler modeller av sporthojar för provkörning! Idag var det bara en, Ducati 899 panigale, blev två när Aprilia bestämde sig för att släppa iväg rsv4:an, och vi är ju naturligtvis en hel hord av folk som mest vill provköra såna. Är det nåt ni kan påverka?

Övertyga fler tillverkare att ta dit fler modeller av sporthojar för provkörning! Idag var det bara en, Ducati 899 panigale, blev två när Aprilia bestämde sig för att släppa iväg rsv4:an, och vi är ju naturligtvis en hel hord av folk som mest vill provköra såna. Är det nåt ni kan påverka?

Ja vi kan ju försöka i alla fall.

Det var ju ett riktigt kul event! Fick la pröva 9 hojjar eller nått :tummenupp

Bara två klagomål:
Kontanter - Vem har sånt idag? Finns ju dock en sjö av lösningar till detta problem såhär t.ex

Motorcykel - Nu vill jag vill ha en Monster 1200 :kär

Oavsett vilka event man letar efter så är mc-branschen kass på marknadsföring. Man brukar se annonser ett par veckor innan, eller efter....

Skickat från min SGP611 via Tapatalk

Tror inte det finns ngt planerat. Har letat då jag tänkte frugan skulle få pröva på men hittar inget alls för 2016 :(

Nä, finns gott om info för 2015, men det är ju föga intressant... :D Men dom lägger väl upp info snart! Bumpar upp med info sen när jag kommer över det :smasha

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT