Lexie
Ny medlem
TERMINATOR skrev:den tiden skulle inte jag ställa mej i kön, det är ju mitt tips
Okej... är det för sent med andra ord...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TERMINATOR skrev:den tiden skulle inte jag ställa mej i kön, det är ju mitt tips
ja jag tycker det, den tiden som du nämde så är det ju kö på alla ställenLexie skrev:Okej... är det för sent med andra ord...?
TERMINATOR skrev:ja jag tycker det, den tiden som du nämde så är det ju kö på alla ställen
japp vi äör hetast i mellan sverigeLexie skrev:Oj oj... mycket bra tips nu!!! Får nog åka och hälsa på
flera helger!!!!![]()
Dåligt med tips från tjejer....![]()
Är det inga tjejer som kör med PBR???
Vill ju gärna veta vart dom hetaste hunkarna finns...
Fast det måste ju vara där ni grabbar är eller hur...![]()
blom skrev:nix inga tjejer som kör med oss
Lexie skrev:Okej.. varför inte???
För att dom inte får eller för att dom inte vill...
som erik säger.. det är sparsamt med hojtjejer här istanLexie skrev:Okej.. varför inte???
För att dom inte får eller för att dom inte vill...
blom skrev:som erik säger.. det är sparsamt med hojtjejer här istan
Lexie skrev:Vill ju gärna veta vart dom hetaste hunkarna finns...
Fast det måste ju vara där ni grabbar är eller hur...![]()
Skriver/läser inte tillräckligt ofta. Missade er nästan: Gillar ni Asiatisk mat ska ni ta en sväng förbi Shanghai. Äter ni efter 18:00 behöver ni beställa bord, men där äter ni mellan-sveriges bästa kina-mat.Lexie skrev:Tack igen för alla tips!!!
Wongs är bättre...Gaffa-mannen skrev:Skriver/läser inte tillräckligt ofta. Missade er nästan: Gillar ni Asiatisk mat ska ni ta en sväng förbi Shanghai. Äter ni efter 18:00 behöver ni beställa bord, men där äter ni mellan-sveriges bästa kina-mat.
Lexie skrev:Vill ju gärna veta vart dom hetaste hunkarna finns...

Jo, i onsdags var det nog så. Eller hur Erik å Stäfan???Kjelle skrev:PBR´s klubblokal, onsdagar e. 18.00??![]()
Supermoto skrev:Bra att gaffa la sig i och kom med tips ungefär två dygn för sent![]()
![]()
![]()
hmmmmm stora dumstruten på nu dåMattias650 skrev:För sent?
De ska ju komma till Örebro 19-21/11. Det är väl ändå nu till helgen!![]()
![]()
och tog stenhårt fasta på "nästa helg" vilket jag uttydde som helgen som just var...Jo... jag och 5 av mina tjejkompisar ska besöka eran trevliga stad nästa helg.

Hur som helst så är ju Wongs bättre än Shanghai...Supermoto skrev:hmmmmm stora dumstruten på nu då![]()
Jag läste bara första orden i Lexies första inlägg som säger och tog stenhårt fasta på "nästa helg" vilket jag uttydde som helgen som just var...
Go Gaffa GO![]()
raukroland skrev:Hur som helst så är ju Wongs bättre än Shanghai...![]()
Jag håller med föregående talare, som i sin tur håller med föregående talare!Mattias650 skrev:Håller med dig!![]()
Supermoto skrev:hmmmmm stora dumstruten på nu då![]()
Jag läste bara första orden i Lexies första inlägg som säger och tog stenhårt fasta på "nästa helg" vilket jag uttydde som helgen som just var...
Go Gaffa GO![]()
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!