Tack för svaret. Låter typiskt japansk. Vad bör en sådan kosta idag i bra skick med låga mil? Det är ju inte någon samlarhoj direkt, vilket kanske gör att folk inte är beredda att betala det där lilla extra. Om min morbror säljer/byter in och bara erbjuds skambud kan jag lika gärna köpa loss den och köra den under ett par säsonger. Det lär ju vara väldigt liten värdeminskning i kronor och ören räknat kommande åren.
Jag har glömt vad jag fick men tror det var strax under 30k. Det var en -01.
Relativt orepad förutom lite sliten lack vid knäslutet vad jag tyckte. Jag är grymt opedantisk.
Jag hade styre från en SuperDuke på min med KTM:s styrfästen, sänkte det i runda slängar 7cm.
Ska man få vettig bredd får man slänga på KTM:s styrvikter också. Och borra ett litet hål för "clampen" för gasrullen. Har glömt exakt vad det var med styrvikterna men minns känslan av insikt väl.
Idag finns kanske bättre fatbar-lösningar?
Jag gillade min men ville prova "riktig" sporthoj. Ungefär samtidigt vällde det in fabriksfajters på bandagarna såklart. Jag har alltid varit lite fel ute.
Idag kör jag KTM 450 på gata, det klart roligaste jag gjort hittills. Väntar bara på raset

Kort sagt: den går bra, mår nog bra av att drevas ner något. Rolig på bana. Fotpinnarna sitter lite för långt ner/fram men det funkar. Tror det finns eftermarknadsgrejor för det.
Jag bestyckade upp min lite fetare, gjorde den mycket råare i botten.