Beg race däck??

WestW skrev:
Intressant tack :tummenupp
Innan man ringer och stör, vilket skick och pris handlar det om?
Är det nån som åker Veidec eller en glad amatör?
Benny kör seriöst, ej amatör, kom på medaljplats 600 klassen (3:a), sist i Linköping :banana :banana :banana Skall köra nu i Falkenberg. Önskar Benny lycka till!
Vet ej, men 1000:- för ett nästan nytt bakdäck av värsta rondellruntomimångavarvsorten! :tungan

axlL skrev:
Benny kör seriöst, ej amatör, kom på medaljplats 600 klassen (3:a), sist i Linköping :banana :banana :banana Skall köra nu i Falkenberg. Önskar Benny lycka till!
Vet ej, men 1000:- för ett nästan nytt bakdäck av värsta rondellruntomimångavarvsorten! :tungan

slicks????

A© skrev:
Neee!!!! Kanonfina däck, ej förbjudna för gata!
Visar ett däck, som nytt mitt på, detta = 35 minuter gammalt (cityringen 3 varv).

Tänk på att ett däck som gått varm (på bana), vulkar mycket snabbt. och blir bakelit. Så man bör köra upp dem inom samma säsong!
Däcket skall bli varmt innan det är bra. Lite svårt på gata, men det går.

Ser ut att fixa till sig med MCen, Använd orginaltätning eller ett gummi som tål bensin, vanligt gummi blir smetigt av bensin! :)

Bifogat

• Lakritsremsan2004-06-08_012.jpg
    Lakritsremsan2004-06-08_012.jpg
    133.8 KB · Visningar: 63
tjenare det finns däck hos mig och benny som är fina , såna som är lite sämre och... ännu lite sämre. Det beror på vad man vill ha. Har även lite slicks som är billiga om någon vill åka lite.......carzy... :yoparty Jag känner ju er...

mike andersson skrev:
tjenare det finns däck hos mig och benny som är fina , såna som är lite sämre och... ännu lite sämre. Det beror på vad man vill ha. Har även lite slicks som är billiga om någon vill åka lite.......carzy... :yoparty Jag känner ju er...
Är intresserad du har PM.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back