Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahaaaa inte om man tar en ny körkortsklass då, det var ju skönt för det är väldigt svårt att lära gamla hundar sitta........ prövotiden räknas från första körkortsbehörigheten och 2 år framåt.
Akta dig, med "fel" hoj så är du snart utan alla dina behörigheter..
Varför har du BE och DE men bara C?
/Bus-Bo A BE CE
Trodde man automatiskt fick CE om man har C och tar DE
Men det kanske är tvärsom, att man får DE om man har D och tar CE ?
Ps. du får ingen ny eller förlängd prövotid Ds.
Det som skrämmer mig är hur du med alla dina behörigheter inte vet svaret på din egen fråga???![]()
Exakt vad ja tänkte när ja läste första inlägget i tråden....![]()
Trött jag blir på alla viktigpettrar som kan allt om alla saker i HELA världen....
Inte idiotförklarar dig, tråkigt att du tar åt dig och jag ber om ursäkt för det!
Jag antar att du har tagit körkortet i omgångar och aldrig fått prövotid för någon behörighet så varför skulle det vara annorlunda med A behörigheten.
Jag anser inte mig veta allt om allt men att man som 40+ (jag antar att du är det) inte kan elementära saker som detta för mina tankar till att du borde kanske titta igenom KK boken ett par gånger till för att vara säker att du inte har glömt några andra regler!
...Har du läst den sedan du tog dina KK? I sådana fallHar någon läst den med regelbundenhet för att vara säker på att man inte glömt några regler? Kanske dags för en Poll?
![]()
Jag tog C behörighet för 1,5 år sedan och kan påstå att jag har glömt en del och att en del har tillkommit så att inte ens JAG är perfekt
![]()
Kan du förklara för mig lite om datumparkering o du allmäktige..?
Datumparkering innebär att parkering är förbjuden på gatusida med jämna husnummer under jämnt datum. Motsvarande gäller udda nummer under udda datum.
Fan lite kan jag![]()
Fint citerat från http://sv.wikipedia.org/wiki/Datumparkering![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten