BB goes bizzniz

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
idag såg säkra källor BB stå å pracka på folk dyra men korta mc-filmer på mässan.

-vad kostar kepsen, frågade killen till höger...
svaret; - ingen aning från fröken till vänster :kär

Bifogat

• BB.jpg
    BB.jpg
    104.1 KB · Visningar: 565
Jag vart pålurad en kanonfilm ! MotoGP 2003, sammandrag på 220 min :-)
Nu går ni dit o handlar grejs!

//P

Raggarn skrev:
idag såg säkra källor BB stå å pracka på folk dyra men korta mc-filmer på mässan.

-vad kostar kepsen, frågade killen till höger...
svaret; - ingen aning från fröken till vänster :kär

kan man inte iförväg få se sortiment av tröjor, kepsar, filmer eller vad ni nu säljer... :)
Då blir ju minde velande och kö när man kommer dit... :tummenupp
/henke

Det borde väl finnas på den utställande firmans website (som jag av skräck för att bli bannad inte vågar berätta adressen till)

KvalitetsMiffo skrev:
kan man inte iförväg få se sortiment av tröjor, kepsar, filmer eller vad ni nu säljer... :)
Då blir ju minde velande och kö när man kommer dit... :tummenupp
/henke

Ett bra knep är att åka till mässan ca 1,5 timme innan de stänger på lördagen. Då har alla dragit hem och det är lugnt och skönt och man hinner se det man vill på 1,5 timme istället för att trängas i 3 timmar.

Goodstuff skrev:
Ett bra knep är att åka till mässan ca 1,5 timme innan de stänger på lördagen. Då har alla dragit hem och det är lugnt och skönt och man hinner se det man vill på 1,5 timme istället för att trängas i 3 timmar.

...och då ska ni ändå veta att spädbarnspappan är en dj*vel på att älga på bland folk. :huvet

Så var första dagen slut. 13 timmars jobb blev det. Mina fötter skriker efter massage. Men det var riktigt kul!

Bästa av allt var ju alla goa medlemmar ifrån sporthoj,bike och bikeproject som kom förbi o hälsa på!

[www.iceman.se finns sortimentet på]

Och ja, klart vi tar kort!
Jenny, det är inga problem för dig o jobba! Grabbarna är hur schysta som helst och du kan ju snacka om det du är bäst på.. nej inte sex.. roadracing! Det uppskattas nog rejält! Ses imorrn tjejen!

Tack Raggarn för bilden :fyllisar

Glömde ta kort, hur kan man göra det då?.

Me sooo stupid :fatta!

Bikerbitch skrev:
Så var första dagen slut. 13 timmars jobb blev det. Mina fötter skriker efter massage. Men det var riktigt kul!

Bästa av allt var ju alla goa medlemmar ifrån sporthoj,bike och bikeproject som kom förbi o hälsa på!

[www.iceman.se finns sortimentet på]

Och ja, klart vi tar kort!
Jenny, det är inga problem för dig o jobba! Grabbarna är hur schysta som helst och du kan ju snacka om det du är bäst på.. nej inte sex.. roadracing! Det uppskattas nog rejält! Ses imorrn tjejen!

Tack Raggarn för bilden :fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...